Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Tip voor de volgende keer: monteer je iphone op je dashboard en gebruik daar een rally teller app op om de km's te registeren. Is makkelijker te resetten dan de dagteller in de Tesla.
(ik had een loaner, en dus geen houder voor de iphone. Dit jaar dus veel tussen instellingen scherm en kaartweergave moeten switchen)
Een goede is Triproad (€ 1,99). Die heb ik ook gebruikt. Werkt perfect. Heeft me naar plaats 30 geholpen. Was beter geweest als we geen fouten hadden gemaakt bij de pylonnenproef.
 
Bedankt voor de fantastiche E-Rally. Goed georganiseerd en perfect weer...
Ook nog een speakerset van Light Harmonic gewonnen (na flinke donatie aan Just Diggit) ;)
Ernst bedankt voor de snelle levering en deskundige inbouw.
Het klinkt fantastisch en is alles netjes weggewerkt op de originele plaatsen, dus geen ruimte ingeleverd!

S12_Package.jpg
IMG_8568.JPG
IMG_8569.JPG
IMG_8570.JPG
IMG_8571.JPG
 
Ja ik word wel wat ongeloofwaardiger zo :rolleyes:. Vertelde Rick vooraf nog dat ik niet zo'n racer ben (en dat is ook zo; lekker doorrijden op de snelweg is iets anders). Bovendien had ik ook niet zoveel zin in het oproken van rubber (zoals ik anderen zag doen).

Maar vooraf even goed kijken hoe er het beste gereden kon worden en dan gewoon strak sturen (zover dat kan met een achterwielaangedreven classic) deed een hoop. En ja als die cameraman dan bijna op de ideale lijn gaat zitten..
 
Ja ik word wel wat ongeloofwaardiger zo :rolleyes:. Vertelde Rick vooraf nog dat ik niet zo'n racer ben (en dat is ook zo; lekker doorrijden op de snelweg is iets anders). Bovendien had ik ook niet zoveel zin in het oproken van rubber (zoals ik anderen zag doen).

Maar vooraf even goed kijken hoe er het beste gereden kon worden en dan gewoon strak sturen (zover dat kan met een achterwielaangedreven classic) deed een hoop. En ja als die cameraman dan bijna op de ideale lijn gaat zitten..

Ik ben gewoon eerste geworden bij de slalom met een 85-er classic hoor :D
 
  • Like
Reactions: Steven