Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Even ter informatie: we hadden in eerste instantie een tijdelijke site voor aanmelding. Deze is inmiddels (enige tijd terug) vervangen door de definitieve site. Voor-inschrijvingen dienen te worden omgezet in een definitieve inschrijving als je wilt deelnemen. Daartoe dien je opnieuw het (uitgebreidere) inschrijfformulier in te vullen. In de definitieve versie vragen we o.a. om range bij aankomst op de startlocatie.
Ik hoorde vandaag dat de berichten hierover soms in de spam-folder terecht komen. Dus let op: als je alleen nog het voorlopige formulier hebt ingevuld, ben je nog niet ingeschreven. Je dient dan het definitieve formulier (herkenbaar aan de vraag over range) in te vullen!
 
ik ben nog in onderhandeling met mijn echtgenote. Ze zag het al niet zitten om gans de dag in de auto te zitten en toen ik een voorbeeld van een roadbook onder haar neus duwde, zag ze het helemaal niet meer zitten.
ben nu vrienden aan het contacteren als co piloot en anders heb ik een plaatsje vrij.
wordt vervolgt.

De kogel is door de kerk.
Ik heb een co-piloot gevonden (een vriend uit de mountainbike club.)
Mijn echtgenote was opgelucht dat ze niet mee moest (iedereen tevreden dus!:smile:)
 
Aha, mooi voor jou, jammer voor mij. Hoewel, ik heb Tesla maar eens een mailtje gestuurd gisteren met de vraag of ik mijn Model S misschien nog voor 17 mei kan hebben, in verband met deze E-Rally.
Nog geen reactie gezien... :rolleyes:
 
Gisteren bij de Superchargers in Oosterhout weer 4 mensen gesproken die nog van niet wisten (niet op het forum.... wisten zelfs nog niet van het delen van capaciteit van 1A en 1B etc.... dus maar meteen uitgelegd).
1 kon niet, de andere 3 waren enthousiast. Kleine moeite om iemand te vragen of die al meedoet terwijl je beiden staat te laden toch? Wie zich geroepen voelt.....