Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Dashcam/Sentry Mode

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien dit een USB topic is even no

Even een ander vraagje m.b.t. usb:
Mijn Tesla Camera slaat geen beelden meer op, omdat mijn USB blijkbaar geen ruimte meer heeft.

Ik heb standaard usb van Tesla 128 gb in 3 partities verdeeld: TeslaCam, Teslalightshow en muziek.

Is er geen instelling waarbij kan aangeven verwijder automatisch de laatste beelden?
Bij mij worden oude beelden automatisch verwijderd als de TeslaCam partitie vol is. Ik heb daar niet bewust een instelling voor aangepast. De TeslaCam partitie is dus eigenlijk altijd vol, maar er wordt ruimte vrijgemaakt voor nieuwe beelden.
 
  • Helpful
Reactions: Maarten
Aangezien dit een USB topic is even no

Even een ander vraagje m.b.t. usb:
Mijn Tesla Camera slaat geen beelden meer op, omdat mijn USB blijkbaar geen ruimte meer heeft.

Ik heb standaard usb van Tesla 128 gb in 3 partities verdeeld: TeslaCam, Teslalightshow en muziek.

Is er geen instelling waarbij kan aangeven verwijder automatisch de laatste beelden?
Bron: Handleiding.

Sommige functies op vereisen het gebruik van een USB-stick (zoals Dashcam, Bewakingsmodus) die aan de volgende vereisten voldoet:
• Minimale opslagcapaciteit van 64 GB. Gebruik een USB-stick met een zo groot mogelijke opslagcapaciteit. Opslag van videomateriaal kan veel geheugen in beslag nemen.


De map TeslaCam bevat submappen:
Saved Clips: Bevat alle opnames die zijn opgeslagen met Dashcam.
Sentry Clips: Bevat opnamen van alle veiligheidsincidenten die Bewakingsmodus heeft gedetecteerd. Als de opslagcapaciteit van de USB-stick beperkt is, worden de oudste opnamen in de map Sentry Clips verwijderd om ruimte te maken voor nieuwe opnamen. Zodra deze zijn verwijderd, kun u ze niet meer herstellen.

Zodra er geen vrije opslagruimte meer beschikbaar is op de USB-stick, kunnen geen videobeelden meer worden opgeslagen. Kopieer opgeslagen video's regelmatig naar een ander apparaat en verwijder ze van de USB-stick, om te voorkomen dat de USB-stick vol raakt.
Indien ingeschakeld, worden beelden van Dashcam en Bewakingsmodus opgenomen in cycli. De opnamen worden continu overschreven, tenzij u deze bewaart. U moet het gewenste materiaal opslaan om het te bekijken, anders wordt het materiaal gewist en overschreven. Zie Bewakingsmodus en Dashcam voor meer informatie over het opslaan van materiaal. Voor iedere opgeslagen clip worden vier video's opgenomen; één voor elke camera (voor, achter, links en rechts).




Kijk eens in de submap Saved Clips, hierin staan de automatisch/handmatig opgeslagen dashcam beelden, deze zal waarschijnlijk vol zijn.
 
  • Like
Reactions: freestyle