Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Coyote

This site may earn commission on affiliate links.
da prijskaartje zal niet het ergste zijn, eerder het rijverbod.:redface:
De eerste keer dat ik is echt op de wattpedaal trap nemen ze er al een foto van :crying:

Lars, een Pro Justitia brief gekregen? Hopelijk geen te erg prijskaartje er aan vast... :eek:

Het is inderdaad zo dat je voor je het beseft er een flinke snelheid op na houdt, super auto maar toch een beetje opletten geblazen... .:tongue:

Xavier
 
Je hebt ook nog de correctie natuurlijk: -6 km/u onder 100 km/u, -6% daarboven, in België. Dus 127 op een autosnelweg gaat ook (net) nog. Ik zet mijn AP op +5, en daarmee uit. In de discussie over AP belicht men het weinig, maar naar mijn smaak is een van de grootste veiligheidsvoordelen van AP dat je gewoon zen rijdt (of liever, dat AP zen rijdt voor jou).
 
  • Like
Reactions: Firebird and Pebe
Wie heeft er een Coyote die deftig is 'ingebouwd' in de MS? Kan ik een foto krijgen?
Ik ben ook eens benieuwd.
Heb zelf nog een oude coyote maar die werkt niet altijd goed. Enkel met pano open heeft hij goede ontvangst.
Aangezien de abo nu vervalt ben ik aan het overwegen om een nieuw model te kopen. Ik had graag wat foto's gezien van een coyote S of NAV in de Tes. Ik heb een hekel aan draadjes en zuignappen.
 
Zo heb ik mijne coyote eenvoudig kunnen inbouwen.
Met velcro bovenaan tegen de ruit en usb kabel vrij kunnen doortrekken naar de usb stekkers in de middenconsole.
Op deze plaats geen of amper last van GPS ontvangst en heel goed in het zicht zonder storend te zijn.

20160811_155113_resized.jpg
 
Bij mij werd ie links gekleefd met hele sterke dubbelzijdige kleefband. Er is ook permanente voeding voorzien. GPS ontvangst werkt prima. Een nadeel van deze locatie is dat het stuur een deel van het schermpje verbergt terwijl je rijdt maar eerlijkgezegd maakt het ding als het nodig is zoveel lawaai dat je dan toch ook wel even langs het stuur door kan kijken om op het schermpje te zien welk onheil er je pad zal kruisen.
20160813_101959.jpg