Even een update, de auto is vanmiddag opgehaald, moet zeggen, ze stonden binnen 60 minuten voor de deur.
Heel fijn want dan konden we op pad met de 2e auto die achter de S staat geparkeerd.
De road side assistance medewerker die ik aan de lijn had bij de melding van de storing had denk ik nog geen idee van wat een Tesla model S is: 'is het een handbak of automaat meneer?'
Logisch natuurlijk want dit is natuurlijk door Tesla uitbesteed en de experts van Tesla Service zijn volgens mij alleen tijdens 'kantooruren' beschikbaar (er is dus geen remote analyse gedaan).
View attachment 36986.
Ter info, dit waren de foutmeldingen:
[
View attachment 36988
Nu maar hopen dat het snel verholpen kan worden, na anderhalve dag toeren en bewonderen is het een groot gemis om geen S voor de deur te hebben
Bij oplevering afgelopen vrijdag deed de auto present functie (handgrepen) het overigens niet tot nauwelijks, kon niet verklaard worden en we hebben er verder niet meer bij stil gestaan, daar had ik gister ook last van, waarschijnlijk verband met een zwakke 12v accu denk ik nu. Ben benieuwd wat ze morgen ontdekken...