Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
@Soulopoulos
Effe praktische vraag aub...
:confused:
Ik heb als adres voor het ophalen van mijn wagen het volgende gekregen:
Telsa Service centre
Leuvensesteenweg 48, 1930 Zaventem
en ....
jij spreekt van
Telsa Service centre
Leuvensesteenweg 48A, 1932 Sint-Stevens-Woluwe

2 gebouwen vlak naast mekaar op verschillende grondgebieden?
:redface:
Het Tesla Brussels Service Center ligt in 1932 Sint-Stevens-Woluwe. Maar de GPS kan je soms verkeerd sturen en dan moet je eens proberen met Zaventem.
Het is in ieder geval naast CarGlass en in de buurt van de Quick.
 
Ik begrijp de strategie van Tesla toch niet zo goed. Als ik nu mijn configuratie ingeef, kom ik ruim 4000,00 Euro goedkoper uit.Tenminste als ik ervan uit ga dat ik met het "oude" tech-pack ook de mistlampen krijg (wat eerst wel en later weer niet was). Als deze er niet opzitten, is de MS nu bijna 5000.00 goedkoper.
Ik heb 1 ding geleerd van het hele tesla-gebeuren : betaal nooit vooruit voor een reservering, maar wacht met bestellen tot leveringen starten.
Ik heb besteld eind 2012, krijg waarschijnlijk begin januari 2014 geleverd, moet ruim 4000 meer betalen en heb nog geen folding mirors. Als ik nu bestel beloofd men levering binnen 5 maand (maart/april 2013 =3 maand later)
(eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik geen rekening heb gehouden met de early adoptor korting, maar ook dan is hij nu nog steeds goedkoper)
 
Was vanmiddag op bezoek bij het open huis van changedriver. Leuk om een energieneutraal huis te zien, geeft inspiratie voor thuis. En er waren twee tesla's eentje van Tesla en een van een zeer gewaardeerd TMC forum lid. Zelf nog een stukje gereden........wachten nu nog moeilijker.

Het was gezellig! Ik hoop dat je jongens hebben genoten, er zat er in ieder geval eentje buitengewoon breed te grijnzen naast me! :biggrin:
 
Ik begrijp de strategie van Tesla toch niet zo goed. Als ik nu mijn configuratie ingeef, kom ik ruim 4000,00 Euro goedkoper uit.Tenminste als ik ervan uit ga dat ik met het "oude" tech-pack ook de mistlampen krijg (wat eerst wel en later weer niet was). Als deze er niet opzitten, is de MS nu bijna 5000.00 goedkoper.
Ik heb 1 ding geleerd van het hele tesla-gebeuren : betaal nooit vooruit voor een reservering, maar wacht met bestellen tot leveringen starten.
Ik heb besteld eind 2012, krijg waarschijnlijk begin januari 2014 geleverd, moet ruim 4000 meer betalen en heb nog geen folding mirors. Als ik nu bestel beloofd men levering binnen 5 maand (maart/april 2013 =3 maand later)
(eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik geen rekening heb gehouden met de early adoptor korting, maar ook dan is hij nu nog steeds goedkoper)


Bij mij schilt het geen cent, als ik ervan uit ga dat idd de mistlampen in het techpack zaten, en het uitgebreide leer in het interieur;
85, geen P, blue metal, tech, geen pano, air, 19", parkeersensoren en die (zelfs aan 250 nog steeds veel te) dure hoedenplank. Maar als je een meer basisversie neemt zonder opties maar wel de 85 kwh batterij is die nu exact 5% goedkoper. Ik vermoed dat de strategie is om zo een ander mubliek aan te spreken?
 
Tijdens de evse workshop hoorde ik iemand het getal 800 noemen (voor drie maanden). Ik weet niet wat de bron daarvan is.

Het zou inderdaad mooi zijn als er begin volgend jaar zo'n 800 Tesla Model S auto's rondrijden in Nederland. Goed voor het straatbeeld.

Ik ben dan ook benieuwd hoe het dan verder zal gaan in 2014 met de maandelijkse verkoopcijfers van de Tesla Model S in Nederland (met minder belastingvoordelen voor ondernemers)?
 
Thanks! Aha, de lichte stoelen, dan heb je vast geen kinderen :wink:.
Erg relext trouwens dat ze nu ook in Amsterdam auto's uitleveren. Ik zie dat je 'em december verwacht.. Wa's je VIN?






vin is 19367.....en ja heb wel kids.....vind donkere bekleding niet mooi;-) wel de reden on leer te nemen en ben blij dat ik NonP geen suede wangen op stoelen zitten.

Komt vast wel goed.
 
Last edited:
Paul

In de configurator hebben de vlakken die je noemt dezelfde kleur ongeacht of je de uitgebreide optie kiest. Ik las op het US forum een tijd geleden dat het verschil zit in het materiaal. Plastic danwel echt leer. Valt niet op als je er niet op let.




Fred
Dan zie ik wel wat ze drop geplakt hebben;-). Vond het bij testdrive er goed uitzien...we gaan het wel meemaken.......