Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn 1435 komt ineens pas in december, blijkt net na zelf maar te hebben gebeld :cursing:

onvoorstelbaar, hoe is dat nu toch mogelijk ?
je S is toch al eind september, of was het begin oktober, van de band gelopen ?

heeft Tesla enige uitleg gegeven wat de oorzaak is ? Beschadigd tijdens transport ? (ik moet onwillekeurig aan de foto van XFrank denken, container in een bootje.)
 
Beschadigd tijdens transport ?

4581049-new-zealand-cargo-ship-run-aground.jpg
 
Nee, tenaamstelling in 2013 is nodig. Voor een tenaamstelling is een fysiek kentekenbewijs nodig. Vanaf 20 december wordt het erg lastig om fysieke kentekens te krijgen van het RDW. Het kan dan helpen om dan snel een kenteken in Duitsland aan te vragen met directe tenaamstelling en dat begin 2014 om te zetten in NL kenteken.
Volgens mij kunnen dealers een hele voorraad kentekens aanvragen en de registratie online doen...
 
Ja, op de 26e afgeleverd en 200+% blij mee.

De auto was een week er voor wel even kwijt, maar door de posts in dit draadje over nog een dagje in productie een week voor aflevering heb ik de DS kunnen motiveren om de auto te gaan zoeken in de fabriek. Hij vond de auto en hij had toen ook al een kenteken. MyTesla in combinatie met forum kennis kan je dus helpen. (Dank!!!)

ok - dus de ETA wordt een ToA ! gefeliciteerd - sinds afgelopen week is ook Noordwijk weer wat mooier geworden !
 
onvoorstelbaar, hoe is dat nu toch mogelijk ?
je S is toch al eind september, of was het begin oktober, van de band gelopen ?

heeft Tesla enige uitleg gegeven wat de oorzaak is ? Beschadigd tijdens transport ? (ik moet onwillekeurig aan de foto van XFrank denken, container in een bootje.)
Eind september ja. "Zal wel batching zijn, maar hij zit op de boot" was het antwoord; ja ja, voor produceren kan ik me er iets bij voorstellen, maar voor verschepen...... Na zo'n antwoord heb ik doorvragen maar gelaten
 
Vandaag heb ik mijn factuur nr. 329 ontvangen en gisteren de bevestiging dat de levering van mijn Tesla Model S #411 voorzien is voor maandag 18 november 2013 om 14:00 bij Tesla Service Center in Zaventem. Momenteel zou hij inderdaad in transit zijn (schip?)

Alles zou aanwezig zijn, ook mistlampen vooraan (heeft iemand daar foto's van?) behalve de "rode" stekker. Dat vind ik absoluut niet erg want ik gebruikt toch uitsluitend de Mennekes Type 2 en de gewone huis, tuin en keuken stekker.
vedyza7y.jpg