Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
En ééntje bij Athlon: https://twitter.com/keaks67/status/365401756831719426/photo/1

BRIq9jyCIAAH_AK.jpg
 
zoals dit :
"The car is shipped in parts: the chassis, the body interior, wheels, the battery and the drive train. The parts have already been arriving in Europe since early July."


batterij apart; dat was al lang duidelijk.
over de aandrijving is ook wel wat gespeculeerd.
maar interieur ??? vreemd... zouden zetels apart verstuurd worden ?

en zonder wielen?? niet echt handig voor transport, zelfs in container


verder "al van begin juli "?? onze spotters hebben dat toch niet gerapporteerd; veel activiteit was er toch niet ?
Dit zou toch opgemerkt geweest zijn.

Ik vind het vreemd...



 
zo juist even langs Eindhoven gereden (ik was er om 17.45h ) en had de mazzel dat ik nog even mocht rijden in de zwarte P85+.
Ik had al ook in de S85 gereden en dit is toch serieus beter........
Ook gemeld dat mijn auto mid november er zou moeten zijn.
Nog zoveel nachttjes slapen dus
 
zoals dit :
"The car is shipped in parts: the chassis, the body interior, wheels, the battery and the drive train. The parts have already been arriving in Europe since early July."


batterij apart; dat was al lang duidelijk.
over de aandrijving is ook wel wat gespeculeerd.
maar interieur ??? vreemd... zouden zetels apart verstuurd worden ?

en zonder wielen?? niet echt handig voor transport, zelfs in container


verder "al van begin juli "?? onze spotters hebben dat toch niet gerapporteerd; veel activiteit was er toch niet ?
Dit zou toch opgemerkt geweest zijn.

Ik vind het vreemd...




Die opmerking is inderdaad vreemd ja.
 
Op zich klinkt dat niet vreemd. Wat is je reserveringsnummer?



p375
24-04 orderdatum

Er zijn er veel voor mij die al een VIN nummer hebben en een eerdere leverdatum. Bij tesla stond mijn order (finalized) datum op juni. Bij nader onderzoek bleek daar iets mis te zijn gegaan, waardoor de auto pas in september geproduceerd gaat worden

- - - Updated - - -

Ik heb half maart georderd, levering mid november. Maar ik heb niet het idee dat er iets is mis gegaan.

Toch vreemd dat jij zo vroeg hebt kunnen finalizen gezien je reserveringsnummer....
 
p375
24-04 orderdatum

Er zijn er veel voor mij die al een VIN nummer hebben en een eerdere leverdatum. Bij tesla stond mijn order (finalized) datum op juni. Bij nader onderzoek bleek daar iets mis te zijn gegaan, waardoor de auto pas in september geproduceerd gaat worden.

balen.... heb je enig idee wat er fout gelopen is ?
wanneer wordt ie dan geleverd ?

- - - Updated - - -

op deze manier komen ze in Tilburg aan!
View attachment 27859


McLaren MP4/5, van Senna...