Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla drivers, by contrast, tended to have business and finance as their dominant categories of interest. They also tended to like whiskey and breweries for drink and, strangely enough, had abnormally high levels of interest in cannabis, erotic dance, strip clubs and Lululemon.
op wie hier slaat dit?!
is een onderzoek onder tesla en prius rijders hahahaha

Tesla Model S Drivers Love Pot And Kinky Behaviors | EarthTechling

"lululemon" heb ik toch even moeten opzoeken.
bij ons is dit een "fluisterbroek" ... je kan de lippen zien bewegen, maar je kan niets horen!

maar ik moet toegeven, buiten de cannabis, voel ik me wel een echte Tesla rijder:wink:
 
volgens mij zegt het onderzoek Tesla Fans: Sex, money, and open roads. mwwa kan ik mij wel in vinden. De mooie infographic hieronder

tesla-info-graphic_2400w.jpg
 
Tesla drivers, by contrast, tended to have business and finance as their dominant categories of interest. They also tended to like whiskey and breweries for drink and, strangely enough, had abnormally high levels of interest in cannabis, erotic dance, strip clubs and Lululemon.
op wie hier slaat dit?!:wink:
is een onderzoek onder tesla en prius rijders hahahaha
:wink:
Tesla Model S Drivers Love Pot And Kinky Behaviors | EarthTechling
Persoonlijk zie ik er niets tussen staan waar ik een hekel aan heb. :smile:
 
In dat geval: Frank, het lijkt me een uitdaging om de steekwoorden 'lululemon' en 'Model S' visueel te combineren zodanig dat het hier nog toonbaar is...:wink:

Lijkt me een interessante uitdaging Frank maar ik heb alle vertrouwen in de uitkomst. Zou de cannabis en de stripclub er ook bij doen.

- - - Updated - - -

misschien een onderwerpje voor "post 6000"!
Als ik dit zo lees zullen we de Tesla meetings toch in Amsterdam moeten houden :wink:
 
Heeft er iemand al een antwoord gekregen van Tesla of dat wij ook in EU/België/Nederland de 19" Cyclone velgen kunnen kiezen/bestellen?
Ze staan sinds de website update ter beschikking op de US Region versie van the TeslaMotors.com website.
Heb er toevallig vandaag een belletje aan gewaagd.

Helaas, zijn nog niet leverbaar. Misschien over een paar weken, maar nu is het antwoord nog: "Nee"