Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
@rodgert & @in-clusion

Welkom op dit forum voor visionairen op het gebied van opschaalbare wereldwijde mobiliteit :wink:

Hebben jullie je gegevens als ingevuld op het Google doc. In de thread Vin.nrs. En jullie markertje al op de kaart gezet in de thread world map of reservations??


Ha dank. Ik heb alleen geen reserveringsinfo gekregen van de leasemaatschappij, dus weet ook geen res. nr, VIN etc. ...
 
hehe, die arme drommel heeft eindelijk dat laatste M6 boutje ook gevonden. ze zijn gestart met mn Sig te bouwen.... nog maar effe (zo zou Tesla dit verwoorden lijkt me)

Vraag; wie weet wat je mag verwachten van de batterij degradatie of garantie voorwaarden? Ik lees in de garantievoorwaarden dat ze verwijzen naar een bepaalde mate van degradatie maar hoe en wat? Liefst natuurlijk een Tesla document of bijlage.
Wat moet het daar een chaos zijn. Ze zijn van bij mij al 3 weke onderdelen aan het sprokkelen...
 
Sinds een dag of drie is de formele status in MyTesla dat ze mijn auto aan het bouwen zijn. Als het goed is staat hij in werkelijkheid al twee weken aan boord richting Europa.

Formele levering was jun/jul toen aug en later sept. Vier weken geleden was het eind sept, en toen ineens 13-17 sept. Voor het eerst een (bijna) concrete datum. Twee weken geleden, terwijl MyTesla nog onderdelen aan het zoeken was, kreeg ik te horen dat mijn auto klaar was en dat wellicht 4 september haalbaar was.

Vandaag een mailtje ontvangen dat een DS binnenkort contact met mij opneemt. Volgens mij gaat het uiteindelijk dan toch gebeuren.

Kortom, MyTesla en de app zijn van geen enkele waarde om de voortgang van je auto te bepalen.
 
hehe, die arme drommel heeft eindelijk dat laatste M6 boutje ook gevonden. ze zijn gestart met mn Sig te bouwen.... nog maar effe (zo zou Tesla dit verwoorden lijkt me)

Vraag; wie weet wat je mag verwachten van de batterij degradatie of garantie voorwaarden? Ik lees in de garantievoorwaarden dat ze verwijzen naar een bepaalde mate van degradatie maar hoe en wat? Liefst natuurlijk een Tesla document of bijlage.

Gefeliciteerd duBois! De eerste Stropdas Tesla is een feit :)
 
Sinds een dag of drie is de formele status in MyTesla dat ze mijn auto aan het bouwen zijn. Als het goed is staat hij in werkelijkheid al twee weken aan boord richting Europa.

Formele levering was jun/jul toen aug en later sept. Vier weken geleden was het eind sept, en toen ineens 13-17 sept. Voor het eerst een (bijna) concrete datum. Twee weken geleden, terwijl MyTesla nog onderdelen aan het zoeken was, kreeg ik te horen dat mijn auto klaar was en dat wellicht 4 september haalbaar was.

Vandaag een mailtje ontvangen dat een DS binnenkort contact met mij opneemt. Volgens mij gaat het uiteindelijk dan toch gebeuren.

Kortom, MyTesla en de app zijn van geen enkele waarde om de voortgang van je auto te bepalen.

Ik ben benieuwd! Ik zou hem 23 - 27 september moeten krijgen, maar bij mij zoeken de kabouters ook nog van alles....
 
Mijn auto zijn ze gelukkig aan het bouwen, meldt MyTesla sinds enkele dagen. Nu wachten op het telefoontje van de DS om een afleverdag af te spreken (dat volgens Tesla komt wanneer de auto op de boot staat; dan is met flinke zekerheid te zeggen wanneer hij in Tilburg aankomt).

Ik zou denken dat je auto al gebouwd is, op basis van je VIN. Ben benieuwd hoe lang je deze status houdt in MyTesla, dat zou natuurlijk maar een week moeten zijn, daarna een lange tijd 'prepairing for pickup'.
 
de "T" kabelhouder is klaar, enkel nog door de lakkerij laten gaan:wink:
IMG_3314.JPG
IMG_3315.JPG
 
Ik zou denken dat je auto al gebouwd is, op basis van je VIN. Ben benieuwd hoe lang je deze status houdt in MyTesla, dat zou natuurlijk maar een week moeten zijn, daarna een lange tijd 'prepairing for pickup'.

Ik denk dat de status redelijk actueel is. Vorige week werd me nog telefonisch meegedeeld dat de auto waarschijnlijk deze week zou worden geproduceerd, dus dat komt mooi overeen met de gewijzigde status. De VIN lijkt niet leidend te zijn, maar wel iets meer dan het reserveringsnummer (iets waarover velen zich al beklaagd hebben).