Ik wil even terugkomen op eerdere posts (rond 2500, het gaat snel...); in verband met onze late delivery-window.
Ik had toen een mail gestuurd naar Tesla, waarin ik mijn bezorgdheid had geuit over het feit dat de Belgen achteruit waren geschoven vanwege de problemen met de BelgischeEntiteit.
In eerste instantie was er een weinig zeggend mailtje gekomen (You are number 1422, so we first have to deliver 500 sigs + 1421 P's), waarop ik uiteraard gereageerd heb dat ik me daar perfect kon in vinden; maar dat de realiteit (voorgaand op de Windows) anders was.
Daar is nu vandaag een antwoord op gekomen, dat verontrustend is :
"I understand your concern and I ran a report on this matter to be able to give you more accurate information on your request.
(...)
Tesla did not push any deliveries back in Belgium. All our customers have more or less the same window for delivery in line with the combination of sequence number( yours is 1422) and when the customer finally book his Model S. This combination might be the reason why there are slightly different windows.
EDIT : nieuwe mail, 2 dagen later :
the delay in invitation was a process issue from our side, but like to mentioned this should not have any influence on the delivery date.
That is why we will calculate this later invite into the production scheduling process, so that you do not have a delay or a disadvantage.