Dat vind ik een leuke denkpiste om eens verder over te filosoferen.
-En vraag me dan al ineens af hoe Tesla dit kan oplossen wanneer iemand bij zijn "laadreservatie" niet komt opdagen? Geef je die dan 10' respijt en dan kan een andere laden?
-Zouden ze dan de SC moeten blokkeren dat die enkel tussen een bepaald tijdsframe een bepaalde auto kan laden? Zou er dan hardware moeten aangepast worden?
Of mogelijk zal het intelligenter gebeuren, de auto dirigeert (met de navigatie) of doet voorstellen dat je beter naar SC x kunt rijden dan naar SC y want daar staat niet alleen niemand, er is ook niemand in de buurt die eerder aanwezig is en of de behoefte heeft om te chargen....en dus dat je sneller op weg bent.
Ik vind vooral de platform gedachte van de Model S zo extreem goed. het is toch te onwijs dat je nu een auto koopt die bijvoorbeeld niet kan inparkeren maar over 2 jaar dit wel kan na een update.... of mogelijk Google's zelfrijdende unit wordt gemonteerd in de Frunk achter het netje... als extra reken capaciteit en radar sensoren....
Geen nieuwe auto maar een up-to-date auto.
Ik heb recentelijk met een audio apparaat dit meegemaakt; speelde digitale muziek af, je weet wel. cd-tje kopen, cd-tje rippen, hopen dat iTunes het juiste plaatje erbij vindt, te duur muziekje kopen op iTunes... nou ja, dat was de realiteit. nu is dit audio apparaat recentelijk geupdate en zit er Spotify op! klaar!!!! moraal van het verhaal; als je een echt goed product koopt, kan deze met je mee ontwikkelen. en dan is het geld wat je eraan gespendeerd hebt dus een goede investering gebleken.
Go Tesla
ps, wanneer krijg ik de mijne? Sig red, grey wheels wellicht chrome grijs wrappen?