Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dan moet je dat knopje van frank laten inbouwen en dat zat alleen op de Tesla s van onze zuiderburen!
Nu kan het zijn dat Athlon deze ook inbouwd voor de leasers in midlife crisis!
Ik nog jong en gezond koop de s voor de fun en fiscale voordelen en omdat ik nu in een Suzuki salto rij want mijn Audi is al verkocht!
Dus Tesla please laat hem snel komen ik ben de alto beu
 
@Jetje:

Suzuki Alto? Dat is wel een hele grote straf om een S te rijden. Weet je zeker dat een bakfiets niet voordeliger is op het moment?
Je moet maar denken: hoe langer het duurt des te groter het verschil en de blijdschap!
 
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Lijkt een US versie ivm de laadstekker.

Ook heeft het RDW niet alle informatie, zo weet het RDW het model niet, etc, etc. Kijk zelf maar op Ovi
(6KKN05).

Dit lijkt een specifieke goedkeuring voor enkel deze auto en dit is zeker geen EU-spec auto.
 
[is geen eu auto! Zeker weten

Feestje waar? Om ook de Belgen een kans te geven, in Tilburg ( kan bij mij in Waalwijk) of in Eindhoven misschien bij jouw Peter! Eindhoven shop is te klein ( wel goed schoon:biggrin:) in Tilburg zou super zijn pand is groot genoeg.

Frank kan een gave uitnodiging maken :biggrin:
 
Frank kan een gave uitnodiging maken :biggrin:

Hij zou dat kunnen, ja:wink:

net de getekende documenten terug gekregen en volgende bericht:

Congratulations!
Your Model S order is on its way to the Tesla Factory

Thank you for your order. We can't wait to deliver your Model S.


als ze niet kunnen wachten, wie houd er hen tegen?:smile:

toch nog een mailtje gezonden naar de EU vestiging met een snapshot uit de lijst. ik voel me zo eenzaam tussen al de Sept-Okt delivery windows::mad:

EU deliverry.jpg
 
[is geen eu auto! Zeker weten

Feestje waar? Om ook de Belgen een kans te geven, in Tilburg ( kan bij mij in Waalwijk) of in Eindhoven misschien bij jouw Peter! Eindhoven shop is te klein ( wel goed schoon:biggrin:) in Tilburg zou super zijn pand is groot genoeg.

Frank kan een gave uitnodiging maken :biggrin:

Location:
Tilburg zeer toepasselijk - bij de first delivery komen we gewoon allemaal opdagen - leuk persmomentje voor Tesla.
Als dat niet kan Waalwijk prima alternatief - thanx to Jetje!
Catering:
Salmon and caviar by Wiebe & PeterSZ
Drinks:
Beer and cocktails by Ray:wink:
Invitations:
Frank - heb je al ideetjes voor een leuke teaser?

:cool: