Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Achterbank meer geschikt voor kinderen dan volwassenen

In vergelijk met de tesla wint de beamer het op interieur,opties keuze,comfort stoelen,instap,hoofdruimte en achterin zitten.

Welkom in de wondere Tesla-wereld!

Wat de hoofdruimte betreft: reed je in een auto zonder zonnedak? Ik merkte namelijk dat met een zonnedak zowel voorin als achterin de hoofdruimte fors toeneemt en dan ook voor lange mensen (1,95m) ruimschoots voldoende is.
 
R_S_F..... Klopt allemaal wel... en 'k ben niet radeloos hoor...
't is alleen niet leuk (zoals al vele malen aangehaald hier) dat we alles moeten lezen via forums e.d. en van Tesla amper of zelfs niets officieels krijgen...
En dan nog eens achteruitgestelde (domme-) Belg moeten zijn...

Telsa is voor mij al 2 jaar zware lessen in loslaten en vertrouwen.. Leuk voor een meditatie cursus!!! :wink:
als ze toch alle eu's samen produceren en gelijk uitleveren, waarom kunnen wij dan nog niet finaliseren? dan heeft wachten op de belgische entiteit toch geen zin? ik vrees toch dat wij belgen later aan de beurt zijn, en later beleverd zullen worden.
 
als ze toch alle eu's samen produceren en gelijk uitleveren, waarom kunnen wij dan nog niet finaliseren? dan heeft wachten op de belgische entiteit toch geen zin? ik vrees toch dat wij belgen later aan de beurt zijn, en later beleverd zullen worden.

Jan,
EU-wagens worden per container verstuurd naar Tilburg, en hoeven dus niet in een batch verstuurd te worden.
(en FYI : de Belg.entiteit is oke nu, SIG's hebben kunnen finaliseren.)
 
Dank je , heb # 3083

- - - Updated - - -

Welkom in de wondere Tesla-wereld!

Wat de hoofdruimte betreft: reed je in een auto zonder zonnedak? Ik merkte namelijk dat met een zonnedak zowel voorin als achterin de hoofdruimte fors toeneemt en dan ook voor lange mensen (1,95m) ruimschoots voldoende is.

was met glazen dak , moet wel vermelden dat mijn stoel vrij hoog afgesteld was.kwam natuurlijk ook net uit de gt, die heeft wat meer hoofdruimte. Vind trouwens de geluidsisolatie prima. Buiten de banden geen andere geluiden.
 
Ik vond toch dat je de motor bij 120 kmh best goed hoorde (weliswaar op de achtergrond, maar irritant geluid). Hopelijk is dat minder als je de hoedenplank erin hebt.
Mbt achterin: hoofdruimte is goed als je niet teveel aan de zijkant gaat zitten. Maar de bank is laag, dus je bovenbenen hebben geen steun van de bank.
 
ook geen mail MAAR
#2941 ook de finalize button verschenen.
Nu wordt de keuze moeilijk... P of geen P..... Keuze gaat naar geen P... maar dat kleine duiveltje blijft maar roepen...

Martin, geef die duivel een schop onder zijn hol. Neem een performance als je niet twijfelt. Als je wel twijfelt, niet doen. Ik geloof nooit dat je straks rondrijdt en denkt '****, was ie maar een seconde sneller'. En weet je, als je nu een P neemt en denkt voor het summum te gaan....even later is er ineens een performance +. Volgend jaar komt er een electromotor op de voorwielen er bij en is hij weer een seconde sneller. Luister naar de engel. Bespaar jezelf een hoop geld, met een non performance heb je nog steeds een beer van een auto en net zo goed een eye-catcher als een performance. Er zijn hooguit 500 man in Nederland die het verschil begrijpen.
 
Je hebt 30 dagen de tijd als je de korting nog wil krijgen als oude reserveringshouder.
Die 30 dagen gaan nog niet in wanneer de finalize-button verschijnt, maar pas na ontvangst van de mail.
Overigens staat in die mail een tegoed van €1.700,- vermeld, geen korting. Weet iemand (die al zijn papierwerk heeft afgerond) of dat inderdaad een tegoed is, of toch korting?

Edit: Felicitaties aan onze zuiderburen, weer een stapje dichterbij.
 
Die 30 dagen gaan nog niet in wanneer de finalize-button verschijnt, maar pas na ontvangst van de mail.
Overigens staat in die mail een tegoed van €1.700,- vermeld, geen korting. Weet iemand (die al zijn papierwerk heeft afgerond) of dat inderdaad een tegoed is, of toch korting?

Het staat als 'early adopter' korting op de definitieve factuur. Het wordt dus direct verrekend.
 
Die 30 dagen gaan nog niet in wanneer de finalize-button verschijnt, maar pas na ontvangst van de mail.
Overigens staat in die mail een tegoed van €1.700,- vermeld, geen korting. Weet iemand (die al zijn papierwerk heeft afgerond) of dat inderdaad een tegoed is, of toch

Het lijkt mij voor de Nederlanders onder ons (en dan specifiek de ondernemers) verstandig om niet de 30 dagen te wachten. De subsidiepot MIA en VAMIL is niet onbeperkt en kan je pas claimen nadat de koopovereenkomst is gesloten. Met alle Outlanders kan de bodem van de subsidiepot wel eens in het zicht zijn