Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Forget it. Ik heb een afspraak eind november (als ie jarig is :)) in Zaventem (nieuw adres) voor onderhoud en heb ook een Tesla loaner gevraagd. Helaas, dat doen ze niet meer. Toen vroeg ik of ik tenminste een benzine auto mee kreeg? Tweede keer helaas, het wordt een diesel :mad:.

in augustus onderhoud gehad via Sint-Martens-Latem. Vervangwagen was identiek als de mijne Model S 85. Er moest ook wat carrosseriewerk gedaan worden in Aalst (carrosserie De Buck) en zolang heb ik de loner kunnen gebruiken, zonder kosten. Perfecte service dus, maar ik heb bij aanvang een 4-jaren contract 'onderhoud aan huis' betaald, dus misschien ligt het daaraan. Het onderhoud aan huis doen ze niet meer; ze zijn mijn auto komen halen en hebben hem teruggebracht.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
voor de model S is er nu een glazen dak optie :)
Selection_054.png

glazen dak 1700,-
Selection_052.png

het al bekende panoroof / zonnedak 2300,-
Selection_053.png
 
Dimitri, als het de bedoeling is dat je een 'Nederlandse' Tesla loaner wil meekrijgen, dien je wel te weten dat je eigenlijk NIET in België als Belg mag rijden met een auto met Nederlandse nummerplaat. Een kennis van me heeft om die reden eens ferm ambras gehad met de arm der wet hier in België ( hij woont in Lommel en reed hier met de Nederlandse auto van zijn vriendin ).

Waarom zou dat niet mogen? Edit na even googlen : een huurwagen minder dan 6 maanden is geen probleem. Dus ga gerust in Nederland een loaner halen om daar in Belgie mee rond te rijden.
 
Last edited:
Ja, was ook ook MergerMarket. Tesla schijnt wel goed bezig met echt de juiste targets te kopen. Nu alleen nog een mooie productiesite (in Antwerpen of Genk zou deugddoend zijn voor de toeleveranciers uit de auto-industrie daar, maar overheid moet wel de politieke moed hebben om "mee te investeren"...)
 
Ja, was ook ook MergerMarket. Tesla schijnt wel goed bezig met echt de juiste targets te kopen. Nu alleen nog een mooie productiesite (in Antwerpen of Genk zou deugddoend zijn voor de toeleveranciers uit de auto-industrie daar, maar overheid moet wel de politieke moed hebben om "mee te investeren"...)
Fabrikanten kunnen met de overheid afspreken wat ze willen, jullie vakbonden trekken zich daar niks van aan.
Eerst staken, dan praten. Zo zijn de meeste fabrikanten vertrokken. En Musk is daarvan goed op de hoogte.
Ik gun het jullie van harte, maar de realiteit zal zijn dat Tesla liever in Nederland of Duitsland gaat produceren dan in België.
 
Fabrikanten kunnen met de overheid afspreken wat ze willen, jullie vakbonden trekken zich daar niks van aan.
Eerst staken, dan praten. Zo zijn de meeste fabrikanten vertrokken. En Musk is daarvan goed op de hoogte.
Ik gun het jullie van harte, maar de realiteit zal zijn dat Tesla liever in Nederland of Duitsland gaat produceren dan in België.

Begrijp (jammer genoeg helemaal) wat je bedoelt, maar je moet, vind ik, wel beloven je (uitgeprinte) bericht op te eten als je ongelijk hebt ;). Genk heeft niet noodzakelijk iets met Charleroi te maken, en Antwerpen al evenmin iets met Luik (behalve blijkbaar in de internationale perceptie:().
 
Begrijp (jammer genoeg helemaal) wat je bedoelt, maar je moet, vind ik, wel beloven je (uitgeprinte) bericht op te eten als je ongelijk hebt ;). Genk heeft niet noodzakelijk iets met Charleroi te maken, en Antwerpen al evenmin iets met Luik (behalve blijkbaar in de internationale perceptie:().

Akkoord, maar het zijn niet enkel de Walen die stakingsgeil zijn hé… , in Vlaanderen hebben ze ook niet veel nodig om tot actie ( of net geen actie meer - zoals je het wil bekijken - ) over te gaan.