Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat Jason de term 'P100D' (matig) versleuteld publiceert op Twitter en TMC betekent niet dat het een wachtwoord is.
Dat de term al twee maanden in de recente firmware updates zit, betekent m.i. dat er al 100 Kwh packs zijn waarmee getest wordt.
 
Als een 100kWh batterij nog voor de zomer beschikbaar komt voorzie ik alvast weer het klassieke gehuil rond 'ja, maar ik heb net een P90D model X gekocht'.
Dat inderdaad, plus het gevreesde 'Osborne effect' van een te vroeg geannonceerd nieuw model dat de vraag naar het beschikbare model schaadt.
De werkelijkheid rond de teloorgang van Osborne Computer Corporation ligt wat genuanceerder, but don't let the facts get in the way of a good story. Osborne effect - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Vanavond kwam ik thuis. Begon de Model S in de laatste meters ineens gek te doen. Lampjes in interieur aan en uit. Deurgrepen open. Verwarming harder en zachter. Volume van de radio harder en zachter. Iemand hier vergelijkbare ervaringen? Ik heb wat dingetjes weten vast te leggen maar dit is slechts een klein deel.

https://vimeo.com/157796316

Je hebt je auto toch niet Christine genoemd?

 
Last edited by a moderator:
7249613988c8cbf007be9f66b8393830.jpg


Vanaf vandaag is de Model is te configureren met nieuwe standaard velgen.
 
Dat inderdaad, plus het gevreesde 'Osborne effect' van een te vroeg geannonceerd nieuw model dat de vraag naar het beschikbare model schaadt.

Tesla heeft er blijkbaar ook schrik voor want ondertussen hebben ze de firmware op de wagen van wk057 proberen te downgraden. Kan het wel begrijpen, ze zijn net duizenden mensen aan het vragen om hun Model X te bevestigen.
 
Vanavond kwam ik thuis. Begon de Model S in de laatste meters ineens gek te doen. Lampjes in interieur aan en uit. Deurgrepen open. Verwarming harder en zachter. Volume van de radio harder en zachter. Iemand hier vergelijkbare ervaringen? Ik heb wat dingetjes weten vast te leggen maar dit is slechts een klein deel.
Lijkt me duidelijk. Je Tesla werd gehackt :wink:
 
Ik je laatst ook dat het scherm niet meer reageerde toen ik thuis kwam en de chargeport wilde openen.
Ik bleef uit frustratie maar op het scherm tikken. Na een minuut ging hij alle commando's achter elkaar uitvoeren. Leek een beetje op een oude trage computer die het keyboard cache uiteindelijk leegde op het scherm [emoji44]