Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ee86f007ad6e3dc9012123636c94bab8.jpg


Mhh, niet eerder gehad bij zelfde stopcontact....
 
Via welk kanaal heb je dit geregeld ? Ik ben einde November in Fremont en had dan ook graag een rondleiding gekregen


Hans
Toen ik vori jaar Fremont bezocht was Tim de persoon die alles regelde:
Tim McCann | Delivery Coordinator
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
d 650.681.6206 | e [email protected]



Service and Ownership Experience - 877-79-TESLA


Gewoon een mailtje sturen en komt in orde;-)
 
Leen ik ook een keer mijn MS uit voor het weekend (man dol enthousiast over het rijden in e MS), staat de beste man vanavond stil met 12V batterij problemen!

Die had ik niet nog gehad.(12 maanden oud, 9 maaden in gereden, 45.000km)

Tesla service als vanouds in dit soort gevallen goed en adequaat. Als het goed is krijgt hij vanavond nog een leenauto geleverd.

Wat zijn de ervaringen hier? Wat ik zo gelezen heb is het standaard verhaal: 12V batterij laad niet bij vanwege probleem relais in hoofdbatterij, dus beide vervangen?

Ik zal het bij terugkomst wel van Tesla vernemen.


Ben zelf dit weekend onderweg met een Volvo FH (gloednieuw) op en neer naar de Oekraine (westen).
Dat ding lijkt eigenlijk wel op een MS. 500pk, schier eindeloos koppel, zeer comfortabel en opmerkelijk stil (in de cabine wel te verstaan).
En hij rijdt net als de Tesla ook ongeveer 1:4 :wink:
 
Auto is net opgehaald en de vervangende auto is geleverd: een Opel Corsa...

We zullen het er maar op houden dat de in der haast uit de omgeving ingeschakelde sleepdienst niets anders had staan.

Wat de FH betreft: er zitten best een hoop (electronische) snufjes in die in de Tesla ook niet zouden misstaan.
En de stoel is zeker beter :smile:
 
Jongens,

Er is er hier eentje die een 85kWh-pack aan het openschroeven is en er een UPS uit hoopt te bouwen (heb enkel nog maar de eerste pagina gelezen, maar het begint iig. veelbelovend).

Edit: zie net dat ik de link er ben vergeten bij te pakken, die zal ik straks (via de vaste pc ) opzoeken en bij zetten.
 
Last edited:
Een aardig filmje van de BMW i8 gemaakt door BMW dealer Van Laarhoven.
Zo te zien aan de verkeersborden hebben ze het filmpje keurig in Duitsland opgenomen.
2014 NEW! BMW i8 FAST! 0-254 km/h Acceleration Top Speed - YouTube

Wat mij opvalt is dat de accu erg snel leegloopt bij dit sprintje (van 20 naar 15 km) en dat daarbij nota bene het meeste vermogen van de benzinemotor afkomstig is.
Ik hoop voor BMW dat de accu tijdens het rijden ook weer vlot bijlaadt, anders is het snel gedaan op de Autobahn.
Lijkt wel lekker snel te gaan. 0-120 km/uur schat ik in 6,3 seconden. Met mijn S85 doe ik dat in 6,8 seconden.
Maar ja die i8 is ook een tikje lichter. Met een P85 ga je het net wel winnen denk ik. Boven de 160 km/uur zijn we gezien.
De kans dat ik er ooit één ga tegenkomen acht ik minimaal, we zullen het dus waarschijnlijk nooit weten.