Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij is er wel duidelijk een verschil zichtbaar: m'n handgrepen komen er niet meer uit na de update en een error op het display contact op te nemen met Tesla. Gelukkig gaat het bestuurdersportier wel open, de andere deuren niet... Niemand kan er dus in!
ik heb geen problemen ervaren, nu wel een klokje in mijn batterij icoon

trouwens, leuk om dit weer terug te lezen, morgen 1 jaar geleden! "Tesla Model S in Eindhoven" Tesla Model S in Eindhoven | Steinbuch
 
Zo gisterenavond laat de auto opgehaald bij Ride&Shine in Berkel en Roderijs, wat een plaatje is het geworden zeg. Wat een verschil. Strakke lak nu. Het bruin komt er nog mooier uit. Serge onwijs bedankt voor de kwaliteit.

Pebble, nu is ie van mij net zo mooi als ie van jou :tongue: :biggrin: (we zijn tot op heden bij Serge de enige bruine Tesla's geweest)

Zal vandaag of morgen even wat mooie pics posten.
 
'k heb ook al vanop 2 IP-adressen gestemd. we schuiven op! We staan bijna op de derde plaatst:wink:

Schermafbeelding 2013-12-12 om 11.59.10.png


Gelukt! :)
 
Ooit afgevraagd hoe ze in hemels naam achter het aantal kijkers van een programma komen ? Mijn hele leven heb ik nog nooit iemand horen vragen of bellen welk programma ik kijk op welk tijdstip voor een enquette...

Ah, die weet ik! In de analoge wereld was dat: ze rustten een aantal families uit met een doosje vol elektronica, dat capteerde wanneer naar wat gekeken werd, en dat dan doorstuurde naar de opdrachtgever. Vervolgens werden de vastgestelde percentages geëxtrapolleerd. In de digitale wereld zijn die gegevens voor ALLE kijkers beschikbaar bij de leveranciers van digitale televisie.
 
ik hoop dat ze de "vampire loss"bij de 60kw batterij opgelost hebben in de nieuwste update. ik zal hem vandaag eens terug op energy saving modus zetten.

het zal nog niet voor deze update zijn:
*na één uur is al 3km verdwenen terwijl de auto binnen nog 14° aan geeft:mad:
*na 2.30uur -5km binnenin de auto nog 9.5°

*na 5.30 uur -6km met nog 8° in de auto ( er zit blijkbaar verbetering in)
 
Toch bizar, dat is toch even 200 watt continue als het ding slaapt, grofweg gerekend. Ik kan me voorstellen dat er iets van een laptop-achtig systeem aan blijft als de auto "uit" staat, maar dat kost nooit zoveel vermogen. Kleine linux bakjes trekken 10 watt oid. Ik begrijp nog steeds niet wat er zoveel vermogen trekt.

Auto staat nu 4 uur buiten in de schaduw in slaap. Buiten is het 4 graden, binnen in de auto 8 ...