You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Almost, but the FobPockets are tailored only for the Model S key, rather than a generic USB stick. And the colours are nicer
SH*T! My MS has had a 'herseninfarct' this morning. I'm now stuck at the hockey club in Helmond with a car that is completely 'gestooord'. I'm waiting for it to be picked up and for replacement wheels.
On the way here I suddenly got a warning "stability control disabled". But I could still drive. Got to Helmond and tried park but everytime I put it in R it flew back into P after a short distance, like 50cm or so. Managed to finally get it into a parking spot. Got out only to find that the door handles & window retract doesn't work on the left hand side. Further investigation revealed that the entire lhs is dead - mirror doesnt work, window controls dont work, door handles dont work. Had to climb back in initially via the rear gate.
Tesla 1st line help was crap. Some ANWB guy who had just woken up and didnt know what a Tesla was. Told me not too worry, traction control,is not important to the operation of a car. W**ker.
Tried phoning Tilburg directly, no answer. Phoned home to tell my wife about the problem, she was so pissed that she dug out the gsm number of our DS and phoned him directly. After a while someone from Tesla tech support called back, investigated the problem and said they had no idea. So, car needs to get picked up.
Finally to rub salt into the wound, when I went to watch the hockey, the damned alarm kept going off! So now I'm having to sit in the car and I'm missing the game.
I'm so angry and disappointed. Talk about public humiliation. Lost for words now and it's probably not a good moment to start expressing opinions. Except to say that if Tesla don't start offering their own 24/7 first line support, their image is going to take a HUGE knock.
!#*%!%#*^+#^}#!!!!
Brilliant news! The Service Specialist just called - they have found and fixed the problem. I gather that it was an bad connector to the master control unit or something similar. Not a 12V problem in any case. They will deliver the car home in an hour or so.
A total victory for Tesla service! And on a Saturday too. Thanks to Colin and the guys at Tilburg.
Wow, I'm so relieved. I could hug them all!
Totaal nu ca 6000km, gem 235 Wh/km
overigens heb ik versie 5.8 nog steeds niet gedownload, weet iemand of de 3G het echt veel beter doet, dat zou een reden zijn voor mij.
Brilliant news! The Service Specialist just called - they have found and fixed the problem. I gather that it was an bad connector to the master control unit or something similar. Not a 12V problem in any case. They will deliver the car home in an hour or so.
A total victory for Tesla service! And on a Saturday too. Thanks to Colin and the guys at Tilburg.
Wow, I'm so relieved. I could hug them all!
Hij is er! staat nu even te laden (als test)
aflevering was in orde, ik kan niet onmiddelijk min puntjes vinden.
ik dacht dat ik alles al wist van het scherm, maar het zal toch wel even spelen worden.
de 60kw lijkt me voldoende snel. snel genoeg om uw rijbewijs kwijt te spelen:wink:
View attachment 36261
meer foto's staan hier: de achte kleur is zeer moeilijk te benaderen op foto.
Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands - Page 4.
3G werkt sinds de update naar 5.8 bij mij feilloos. Daarvoor allesbehalve.
Hij is er! staat nu even te laden (als test)
aflevering was in orde, ik kan niet onmiddelijk min puntjes vinden.
ik dacht dat ik alles al wist van het scherm, maar het zal toch wel even spelen worden.
de 60kw lijkt me voldoende snel. snel genoeg om uw rijbewijs kwijt te spelen:wink:
View attachment 36261
meer foto's staan hier: de achte kleur is zeer moeilijk te benaderen op foto.
Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands - Page 4
@19910. ik heb hem niet kunnen vinden. binnen stond geen grijze, maar er waren er wel toegekomen. omdat ik niet onmiddelijk uw naam wist, maar enkel uw VIN kon Nicolas niet echt iets bevestigen.
Nu ben ik gewoon zwaar geïrriteerd !!!
Ben ik op woensdag gebeld dat de auto niet af was en dat het zatermorgen 10.00h zou worden.
Alles weer omgeplant en vanmorgen aangereden naar Tilburg.
Word ik onderweg gebeld dat de auto niet klaar is "software update" smoesjes.....
Tegen 17.00h zou het wel moeten lukken.....
ik ben nu gewoon kwaad en heb geen goed gevoel met de hele service meer.
Ik zou me trouwens graag voor die Zeemap-lijst opgeven, maar daar is schijnbaar een wachtwoord voor nodig. Heeft iemand dat voor me? (PM?)
PM Maurice Gelden.
Gefeliciteerd met je mooie wagen. Die kleur is inderdaad erg mooi op deze auto. ). Enne, dat van die schuko-kabel die soms omgekeerd in het stopcontact moet, dat moet iedereen die dit forum een beetje bijhoudt nu wel weten hè... :tongue:
? (PM?)