Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Blauw met tan interieur was aanvankelijk ook mijn eerste keus. Uiteindelijk vond ik de witte in 'real life' bijzonder mooi. Past op de één of andere manier heel goed bij de auto. Wit is ook makkelijker (voor het oog) schoon te houden.
Er zijn op het U.S. Forum polls geweest over kleur. Wit, blauw en zwart zijn de meest verkochten.
Het blijft een questie van smaak! En als je het zat bent laat haar toch gewoon wrappen? :wink:

Has anyone done a full WRAP on their new model S P85 yet? I have...
 
Voor diegenen die wel winterbanden nemen. Gaan jullie voor de pirelli's? Of voor andere banden?

Jammer trouwens dat de 19in cyclone velgen niet op onze auto's kunnen. Heeft iemand die los bij kunnen bestellen?

Als we het dan toch over accessoires hebben, heeft iemand de rubber matten besteld? Die kunnen ze toch gewoon in de auto doen dan zo de container in?

Pirelli. Doen het ook goed op natte wegen, we hebben nog geen Noorse winters.
 
Één stap? Dat lijkt me stug! Frankfurt zou wel een mooie locatie zijn. Voor mijn gemoedsrust zou ik daar toch graag Keulen, München en Innsbruck aan toegevoegd willen zien. Als daar dan ook nog Neurenberg en Bolzano aan toegevoegd worden, wordt de Tesla mijn vakantie-auto. SCs in Nederland zijn wat mij betreft overbodig. Liever nog eentje in Lille dan (daar was toch ook sprake van??)

Aanvankelijk stond er nog een supercharger in Frankfurt op de kaart. Weet iemand of en wanneer die open gaat? Dat zou betekenen dat ik vanuit brabant met 1 stop naar Oostenrijk zou kunnen...:cool:
 
Supercharger in midden van het land zou wel fijn zijn. Ik rij maandelijks van mijn huis in Friesland naar vakantieappartement in Houtem (zuid Limburg) 320 km. Moet goed haalbaar zijn, maar met vrouw, 4 kinderen en bijbehorende hoeveelheid bagage wordt het toch spannend.
Halverwege een plaspauze met 15 min. bijladen maakt de tocht zekerder en met name zijn er dan mogelijkheden voor kleine detours.
 
Supercharger in midden van het land zou wel fijn zijn. Ik rij maandelijks van mijn huis in Friesland naar vakantieappartement in Houtem (zuid Limburg) 320 km. Moet goed haalbaar zijn, maar met vrouw, 4 kinderen en bijbehorende hoeveelheid bagage wordt het toch spannend.
Halverwege een plaspauze met 15 min. bijladen maakt de tocht zekerder en met name zijn er dan mogelijkheden voor kleine detours.

OK een SC bij bijvoorbeeld Hoevelaken zou inderdaad wel handig zijn...
 
Blauw met tan interieur was aanvankelijk ook mijn eerste keus. Uiteindelijk vond ik de witte in 'real life' bijzonder mooi. Past op de één of andere manier heel goed bij de auto. Wit is ook makkelijker (voor het oog) schoon te houden.
Er zijn op het U.S. Forum polls geweest over kleur. Wit, blauw en zwart zijn de meest verkochten.
Het blijft een questie van smaak! En als je het zat bent laat haar toch gewoon wrappen? :wink:

Has anyone done a full WRAP on their new model S P85 yet? I have...

Rij nu een blauwe Audi met wit leer. Vond blauw wel mooi, maar wilde iets anders. De effen lakken zijn kwetsbaarder. Uiteindelijk gekozen voor grijs met Tan leer..
 
Rij nu een blauwe Audi met wit leer. Vond blauw wel mooi, maar wilde iets anders. De effen lakken zijn kwetsbaarder. Uiteindelijk gekozen voor grijs met Tan leer..

Ik hoorde ook iemand zeggen dat effen kleuren makkelijker krassen krijgen dat metallic.
Is dat echt zo? Ik dacht dat metallic alleen visueel anders is en de blanke lak bij beide hetzelfde zijn.
 
Net stoepje geraakt. Bij 40 km/u. Achtervelg beschadigd en band liep gelijk leeg.
Gelukkig vlak bij huis. Dus hij staat nu daar te wachten totdat Tesla mij terug belt...
Band is afgeschreven zit een flinke scheur in.
 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1377945266178.jpg
    uploadfromtaptalk1377945266178.jpg
    63.1 KB · Views: 316
Balen, Fuzzy.
Reden te meer waarom ik denk dat ik buiten de winter een winterwiel in het vooronder mik, en vice versa.
dat is de reden waarom ik 19" pak ondanks ik 21 veel mooier vindt. Toch twijfel ik nog om te wisselen met iemand naar 21 maar als ik zo'n foto's zie .... Ik wacht tot ikde auto heb en de 19 in real life erop zie.
Een reservewiel in de frunk zou ik ook leggen, natuurlijk mag je niet vergeten een lange sleutel erbij te leggen want 175Nm trek je niet zomaar los !
 
Beste members,
Hier nog een P85+ met ETA begin december. Donkergrijs en zwart interieur met carbon accenten, net als m'n huidige benzine slurper (voor ritjes boven de 210 km/h).
Model S afgetopt met de donkergrijze velgen én de beruchte spoiler.
Ik volg alle posts hier met interesse, goede info en zeker ook leuk om te lezen!
Neem aan dat RD dan dus niet voor RotterDam staat :smile:
 
Last edited: