Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo Japie, hier Jappie, :)

Ook voormalig f10 bmw rijder, een 530d.

En nu sinds een half jaar een p85+ van '13 en het bevalt super.

Inderdaad wat mindere materialen, maar waar veel minder over gesproken wordt;
Het spoort en stuurt ook gewoon lekker strak.. Althans mijn p85+ spoort beter dan de 530d met active steering..

Laden denk ik niet meer over na.. Rij ook niet zo veel per dag.. En indien wel is het prima te doen met de superchargers..

Ook ik kan het van harte aanbevelen..
 
Last edited:
"My main goal was to pay off our house to ensure my wife and child would always have a place to live. The second goal was to get a Tesla, my dream. Through a lot of hard work, discipline, and a little luck, we were able to accomplish both goals."

Geen idee over wat voor periode dit verhaal verder is, maar begrijp dat niet helemaal. Als je 60x chemo hebt gehad kan je echt onmogelijk werken en lijkt me voor je partner (ik heb verhalen gehoord) ook zeker niet makkelijk. Hoe kun je in godsnaam zo even je huis afbetalen en daarna een Tesla halen....
 
Je verzint het niet.....

IMG_3549.JPG
 
Ja goed zo! Was we ook de bedenking aan 't maken :

< 2a: neem een manuele grasmaaier;
2a - 8a: neem een elektrische grasmaaier;
> 8a: neem een robot met AP (of twee, in jouw geval :));

maar kom alvast overeen met de buren dat zo'n ICE-grasmachien horen (meestal op een zaterdag) toch echt véél te 20e-eeuws is en dat dit toch ook wel hun eerste stap moet zijn naar EV/AP!
 
Ja goed zo! Was we ook de bedenking aan 't maken :

< 2a: neem een manuele grasmaaier;
2a - 8a: neem een elektrische grasmaaier;
> 8a: neem een robot met AP (of twee, in jouw geval :));

maar kom alvast overeen met de buren dat zo'n ICE-grasmachien horen (meestal op een zaterdag) toch echt véél te 20e-eeuws is en dat dit toch ook wel hun eerste stap moet zijn naar EV/AP!
Er is nog een oplossing die ik ook al sedert millenia bij de grootgrondbezitters wel zie: paarden, pony's, schapen, geiten, koeien en zelfs buffels.
De eerste opties (paarden, pony's, dus niet de manuele maaier :)) doen het ook erg goed bij opgroeiende kids.
De kwaliteit en vlakheid van de grasmat varieert echter bij deze oplossingen. Bemesting is daarentegen over het algemeen niet nodig. :D