jetje
rkc waalwijk
optie die ze wel op mijn sig p85 (ja chterwielaandrijving) mogen maken
het valt mij op dat de meeste updates tegenwoordig niet echt meer voor de "oude"auto's zijn gemaakt! ik zie bij nieuwe tesla's echt veel meer opties in hun schermen als bij mij!
daarom graag deze optie overnemen de line lock
Geen zorgen: Ford heeft voorkomen dat het beestje al te braaf werd. Daartoe zijn er verscheidene Track Apps te selecteren in de boordcomputer, zoals g-meters, timers en launch-control. Als grote, rokerige uitsmijter is de Mustang GT V8 ‘s werelds eerste en enige productieauto met een ‘Line Lock’-functie, die de voorwielen blokkeert maar de achterwielen niet, zodat je naar hartenlust je banden kunt laten roken zonder je schijven en blokken te vernielen. Het officiële, door Ford zonder blikken of blozen opgegeven doel: het opwarmen van de achterbanden. Echt, het is louter functioneel.
het valt mij op dat de meeste updates tegenwoordig niet echt meer voor de "oude"auto's zijn gemaakt! ik zie bij nieuwe tesla's echt veel meer opties in hun schermen als bij mij!
daarom graag deze optie overnemen de line lock
Geen zorgen: Ford heeft voorkomen dat het beestje al te braaf werd. Daartoe zijn er verscheidene Track Apps te selecteren in de boordcomputer, zoals g-meters, timers en launch-control. Als grote, rokerige uitsmijter is de Mustang GT V8 ‘s werelds eerste en enige productieauto met een ‘Line Lock’-functie, die de voorwielen blokkeert maar de achterwielen niet, zodat je naar hartenlust je banden kunt laten roken zonder je schijven en blokken te vernielen. Het officiële, door Ford zonder blikken of blozen opgegeven doel: het opwarmen van de achterbanden. Echt, het is louter functioneel.