Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals eerder gemeld ga ik dus as. Woensdag een proefrit maken.
Toen ik die vastlegde was m'n vrouw weinig geïnteresseerd.
Ondertussen gaat m'n broer mee, en hij wil dan ook ff langs de declatlon.
Dus ik vraag net hier: je gaat woensdag niet mee? ..... Neeeee
OK joh, we gaan dan nog wel langs de decatlon. Bingo, springt overeind en checkt wat ze uit d'r agenda moet lozen.
Niet verassend voor mij, maar wou het ff delen..... dus hier
 
Zoals eerder gemeld ga ik dus as. Woensdag een proefrit maken.
Toen ik die vastlegde was m'n vrouw weinig geïnteresseerd.
Ondertussen gaat m'n broer mee, en hij wil dan ook ff langs de declatlon.
Dus ik vraag net hier: je gaat woensdag niet mee? ..... Neeeee
OK joh, we gaan dan nog wel langs de decatlon. Bingo, springt overeind en checkt wat ze uit d'r agenda moet lozen.
Niet verassend voor mij, maar wou het ff delen..... dus hier
Decatlon? Dat is het minst duidelijke uit je post :)

mijn vrouw is helemaal akkoord. Zo zeer dat ik haar bijna moet afremmen. "Neehee, het verschil tussen P en non-P is echt nauwelijks merkbaar en voor dat geld kunnen we drie keer op vakantie...". Verder wil ze wel alle opties, dus ook een verwarmde achterbank (met kinderstoeltjes... Eh...)
 
Weet iemand of er speciale "85PP" Performance Plus badges komen?

En deze plak ik in ieder geval op de flanken
powercut-sticker.jpg
 
Frank C,
Ik kan XFrank alleen maar gelijk geven. Via ecologiepremie.be kan je voor een firma nog (een beetje) subsidies aanvragen. Het is enkel voor particulieren dat de premie van +/-10.000€ is weggevallen.


Beste FVO en XFrank,

Bedankt voor jullie antwoorden!
Vreemd dat mijn accountant dat voordeel niet aanhaalde.
Ik was een weekend weg maar ga de berekening alvast eerst opnieuw maken alvorens te annuleren.
Ik heb trouwens een bvba.

vriendelijke groet,
Frank
 
Beste FVO en XFrank,

Bedankt voor jullie antwoorden!
Vreemd dat mijn accountant dat voordeel niet aanhaalde.
Ik was een weekend weg maar ga de berekening alvast eerst opnieuw maken alvorens te annuleren.
Ik heb trouwens een bvba.

vriendelijke groet,
Frank

Graag gedaan,
Heb je deze tool al eens geprobeerd?
TCO calculator
gewoon even registreren...
je kan het totaal kostenplaatje (TCO) van de model S vergelijken met een Mercedes E klasse of BMW 5 serie.
in mijn geval is de model S na 5 jaar, ongeveer 17000 € goedkoper dan de BMW 5

weet iemand iets meer over het verdwijnen van de mistlichten?Fog Lights Gone? - Page 9
volgens mij stond dit vroeger ook bij het tech pack, maar nu niet meer. in de plaats van de mistlichten zou een stuk plastiek zitten.
dit is te zien op deze rode S welke in het voorbije weekend is afgeleverd.
UTC%20Tesla%20Sales.jpg


BTW, blijkbaar ben ik dan toch niet te oud voor een rode!:wink:
 
Last edited:
daarnet in de shop geweest in Dania Beach.
er stonden in totaal zowat 30 S-en, en ik ben toch van kleur veranderd : de groene was heel mooi, de blauwe viel mij tegen.
Multicolor Red en Donkergrijs zijn oke.

Keuze wordt dus groen, en donkergrijs als alternatief.
 
daarnet in de shop geweest in Dania Beach.
er stonden in totaal zowat 30 S-en, en ik ben toch van kleur veranderd : de groene was heel mooi, de blauwe viel mij tegen.
Multicolor Red en Donkergrijs zijn oke.

Keuze wordt dus groen, en donkergrijs als alternatief.

kan je op een groot papier al de tapijten eens overtekenen, dan kunnen we alvast onze tapijten hier laten maken:smile:
Ik wil zwarte tapijten met rode omranding en de rode Tesla "T" er op laten borduren. maar ik heb de "patroon" nodig.
Anders wordt het wachten tot de eerste S in België of Nederland komt om er even langs te gaan en de tapijten te gaan overtekenen.
 
weet iemand iets meer over het verdwijnen van de mistlichten?Fog Lights Gone? - Page 9
volgens mij stond dit vroeger ook bij het tech pack, maar nu niet meer. in de plaats van de mistlichten zou een stuk plastiek zitten.
dit is te zien op deze rode S welke in het voorbije weekend is afgeleverd.

Ik las net ook de open brief aan Elon over de foglights, weer een rare sprong van Tesla.
Kan me niet voorstellen dat het uit kostenoverwegingen geschrapt is.

- - - Updated - - -

Ander vraagje: Ik heb een foto bij m'n profiel gezet, maar zie het niet bij m'n posts staan.
Wat gaat er fout?
 
Ook bedankt heren,
Dacht dat ecologiepremie niet meer kon voor elektrische auto, maar heb hem net aangevraagd. Wordt deze automatisch aanvaard, of moeten we afwachten of aanvraag al dan niet wordt goedgekeurd?
(Ecologiepremie kan trouwens ook voor plug-in hybride zag ik)

Ikzelf en mijn firma zijn reeds geregistreerd (wat een gedoe is dat!) ,maar doe de aanvraag pas wanneer ik heb kunnen finalizeren. ik denk dat het zowizo wordt aangenomen. weet alleen niet of de berekening op incl. of excl. btw is(waarschijnlijk excl.)

- - - Updated - - -

Gisteren een mail gekregen van tesla dat geen luchtvering geen invloed heeft op de levertijd.

goed om te weten, Bedankt!
 
gevonden in "de lijst":wink:

O ja tuurlijk, wij hebben geen geheimen voor elkaar hier, haha.
Doe me een lol en photoshop nou 's even dat kleine logo op het spatbord, vlak boven het Tesla-logo.

Dezelfde logo's zitten ook op mijn analoge race-Alfa om de plek aan te geven van de hoofdschakelaar voor de electriciteit.
Op iedere race auto moet je dat verplicht van de buitenkant kunnen bedienen. Echt iets voor een Petrolhead in de overgangsfase, hahaha.
 
O ja tuurlijk, wij hebben geen geheimen voor elkaar hier, haha.
Doe me een lol en photoshop nou 's even dat kleine logo op het spatbord, vlak boven het Tesla-logo.

Dezelfde logo's zitten ook op mijn analoge race-Alfa om de plek aan te geven van de hoofdschakelaar voor de electriciteit.
Op iedere race auto moet je dat verplicht van de buitenkant kunnen bedienen. Echt iets voor een Petrolhead in de overgangsfase, hahaha.
powercut-sticker2.jpg