Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

aP85+ met 73.000 km kopen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een P85 van nov 2013 met 42.000 km. Nul issues, nog geen servicebeurt laten doen, alles nog origineel op de auto.
Ik zou de service history van je potentiële aankoop opvragen. De service is idd uitstekend(van horen zeggen...:tongue:), maar ik moet er niet aan te denken om om de haverklap naar een SeC te moeten, of nog erger, op de bergingswagen te staan.
 
Grappig, ik heb zelf ook de overstap gemaakt van een V60 hybrid naar een Tesla. Korte versie: je kan nooit meer terug.
Zelf heb ik een demo auto gekocht in Amsterdam ipv een oudere Tesla. Door de "dealerkorting" en toepassing van MIA was het financieel toch aantrekkelijk.
Misschien is dat ook iets voor jou om eens te informeren bij Tesla? Het scheelt je in de kosten maar je hebt vaak wel een veel nieuwere auto.
 
Is het in NL/B ook echt zo dat de demo-auto's en die in de CPO voorraad aan het einde van het kwartaal echt goedkoper worden aangeboden?

(Zou in het kader van omzetmaximalisatie per kwartaal het geval zijn.)
 
Grappig, ik heb zelf ook de overstap gemaakt van een V60 hybrid naar een Tesla. Korte versie: je kan nooit meer terug.
Zelf heb ik een demo auto gekocht in Amsterdam ipv een oudere Tesla. Door de "dealerkorting" en toepassing van MIA was het financieel toch aantrekkelijk.
Misschien is dat ook iets voor jou om eens te informeren bij Tesla? Het scheelt je in de kosten maar je hebt vaak wel een veel nieuwere auto.

Allen hartelijk dank voor de reacties. Dankzij de tips en begeleiding van mede forumgebruiker John, heb ik bij Tesla een demo auto gekocht met 900km op de teller en MIA aftrek. Volvo heb ik particulier redelijk kunnen verkopen. Ik rijd de aankomende jaren voor minder geld dan de volvo, in een prachtige donkerblauwe S85 met nappa leren bekleding! Ik ben tevreden!