Siempie76
Member
Zojuist gekregen vanuit Amsterdam:
Dank voor uw bericht.
Door een bug in onze App software gebeurt het inderdaad vaak dat klanten door worden verwezen naar een service center in de VS.
Aan een definitieve oplossing wordt gewerkt.
U kunt uw afspraak inplannen bij SC Amsterdam door in de adresbalk uw eigen volledige adres in te vullen <straat, nummer, woonplaats> en dan een service center te selcteren. Dan herkent hij het Nederlandse adres.
Als het echt niet lukt, helpen wij u natuurlijk graag handmatig. De reden dat wij u toch aanmoedigen gebruik te maken van de self scheduling tool is omdat u dan automatisch updates op de status van uw afspraak en bezoek ontvangt.
Wij horen graag of het gelukt is, tot ziens bij SC Amsterdam.
Eens kijken of het werkt....
Dank voor uw bericht.
Door een bug in onze App software gebeurt het inderdaad vaak dat klanten door worden verwezen naar een service center in de VS.
Aan een definitieve oplossing wordt gewerkt.
U kunt uw afspraak inplannen bij SC Amsterdam door in de adresbalk uw eigen volledige adres in te vullen <straat, nummer, woonplaats> en dan een service center te selcteren. Dan herkent hij het Nederlandse adres.
Als het echt niet lukt, helpen wij u natuurlijk graag handmatig. De reden dat wij u toch aanmoedigen gebruik te maken van de self scheduling tool is omdat u dan automatisch updates op de status van uw afspraak en bezoek ontvangt.
Wij horen graag of het gelukt is, tot ziens bij SC Amsterdam.
Eens kijken of het werkt....