Page 50 of 339 FirstFirst ... 4046474849505152535460100150 ... LastLast
Results 491 to 500 of 3389

Thread: Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure

Model S R231 EU widodh's Avatar
    Quote Originally Posted by Ray View Post
    Ik heb de volgende vraag aan Tesla gesteld vanmorgen en vanmiddag al antwoord:

Hieronder vindt u antwoorden op uw vragen:

1. Kan ik op 3 fase 32 Amp laden?
    U kunt gewoon op 3 fase 32A laden maar het kan zijn dat u een Mennekes outlet nodig heeft..
    Wat hij dus zegt is dat je een Type 2 laadstation nodig hebt Je kan niet zo maar in een Rode CEE 32A inprikken.

2. Hoelang is de kabel die bij de Tesla geleverd wordt?
    De kabel die met de wagen meekomt is 6meter en 10cm lang.
    Dat is de mobile connector, niet de kabel om mee in een laadstation te prikken.
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

maar het kan zijn dat u een Mennekes outlet nodig heeft..
    Wido, vraagje. Hoe kom je erbij dat je zo zeker bent dat je niet zo maar in een Rode CEE 32A zal kunnen inprikken?
    Als dhr. Mohomoud zelf nog niet zo zeker lijkt?

Model S R231 EU widodh's Avatar
    Quote Originally Posted by FVO View Post
    Wido, vraagje. Hoe kom je erbij dat je zo zeker bent dat je niet zo maar in een Rode CEE 32A zal kunnen inprikken?
    Onder andere vanwege de regels die het niet toe staan zonder vaste installatie met 32A 3-fase te laden.
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

Model S res# 1524 Ray's Avatar
    Quote Originally Posted by widodh View Post
    Dat is de mobile connector, niet de kabel om mee in een laadstation te prikken.
    Ik heb de vraag nog wat duidelijker gesteld, hopelijk weer snel reactie.

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by FVO View Post
    Ik vond dit ook wel een rare zin, maar het zou met niets verbazen dat dhr. Mohomoud een engelsman is en mijn vraag en zijn antwoord via Googletranslate o.i.d. heeft vertaald.
    Tesla Model S 85 kWh, brown, black lether, piano black, 21" silver, pano, tech, PDC, sound package, air suspension, duocharger, Nov 19 2013 / Renault Twizy ZE 80 june 2012
    2 Trikke EV5.1 (May 2014) / Follow me on Raymond van der Stelt’s reisblog (Dutch) - Rondreis door UK en Ierland 21 dagen / 2100 km

Ik heb de vraag nog wat duidelijker gesteld, hopelijk weer snel reactie.
    en hier de reactie, de kabel komt eraan voor 3-fase 32 A

Geachte heer van der Stelt,

Dat is correct, ik bedoelde de mobile connector. Momenteel hebben de meeste laadkabels een lengte van ca. 4 tot 6 m. Dit is niet genormeerd en daardoor afhankelijk van de fabrikant dus ik zou u hierop geen exacte lengte voor kunnen geven. Tesla Motors is op dit moment bezig met ontwerpen van ons eigen High Power Wall Connector en zodra deze klaar is communiceren wij info via ons website.

Mijn veronschuldiging dat ik hier geen concrete antwoord op heb kunnen gegeven maar dit is anders met elk laadstation en misschien is het waard om contact te zoeken met de fabrikant van uw laadstation.
    Tesla Model S 85 kWh, brown, black lether, piano black, 21" silver, pano, tech, PDC, sound package, air suspension, duocharger, Nov 19 2013 / Renault Twizy ZE 80 june 2012
    2 Trikke EV5.1 (May 2014) / Follow me on Raymond van der Stelt’s reisblog (Dutch) - Rondreis door UK en Ierland 21 dagen / 2100 km

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar
    Lekker gebrekkig Nederlands "ons" en "concrete" ...
    EU P653 VIN16882 (14-11-2013)-P85-Multicoat Red-Pano-Spoiler-19"-Black Leather-Carbon-Tech-Parking-Sound-Security-Parcel Shelf-Vossen CV4 20"
    Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10

Senior Member gelden's Avatar
    Quote Originally Posted by LuckyLuke View Post
    Lekker gebrekkig Nederlands "ons" en "concrete" ...
    Niet zo belangrijk lijkt me. Wel goed dat ze snel antwoord geven (al is de inhoud niet altijd even duidelijk).

Junior Member
    Iemand nog een advies voor een 32A 3 fase laadpaal die gewoon in weer en wind buiten kan staan. Ik heb geïnformeerd naar een Mennekes, maar € 5500,- voor alleen een paal (dus zonder installatie) is nogal gortig. Ik hoef alleen de laadpaal maar te hebben, want de installatie doen we zelf. Ik heb begrepen dat de eerder genoemde laadpaal van Keba niet in weer en wind buiten kan staan, maar € 1500,- is wel een betere prijs.

Graag advies!

Member
    Quote Originally Posted by PDK View Post
    Iemand nog een advies voor een 32A 3 fase laadpaal die gewoon in weer en wind buiten kan staan. Ik heb geïnformeerd naar een Mennekes, maar € 5500,- voor alleen een paal (dus zonder installatie) is nogal gortig. Ik hoef alleen de laadpaal maar te hebben, want de installatie doen we zelf. Ik heb begrepen dat de eerder genoemde laadpaal van Keba niet in weer en wind buiten kan staan, maar € 1500,- is wel een betere prijs.

Graag advies!
    zie post 373, daar hangt ie gewoon buiten Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure - Page 38
    Ik meen dat die ± € 1.000,- kost (1.100,- met vaste kabel).
    Zie voor specificaties: http://www.keba.com/fileadmin/user_u...act_P20_EN.pdf
    #1435 happy MSdriver sinds 13-11-13 na slechts 55 weken wachten

Quote Originally Posted by PDK View Post

Graag advies!
    check eens bij Cohere.eu, daar komt mijn paal vandaan. Bij mij staat ie ook buiten in weer en wind. Ik betaal iets van € 3.100 incl aansluitingen aanpassing meterkast.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)