Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
Haha, nou, als ik jullie moet geloven ben ik de enige bij wie dit niet zo was. Begin haast aan mezelf te twijfelen 😛
Dit was een optie om handmatig aan te zetten. Misschien dat je die had gemist en wellicht dat het sinds deze update standaard aan staat en daardoor nu juist opvalt.

Ik heb m’n MYP sinds januari ‘24 en heb het sinds het begin aangezet. Werkt 9 van de 10 keer perfect dus een erg fijne feature als je het mij vraagt!
 
  • Like
Reactions: dannyij
Net binnengekregen.
Fsd visuals in eap is een hele verbetering. Veel vloeiender vooral!

Verder verbaast het me dat ik op mijn 2018 model s met mcu2 nog steeds geen mogelijkheid heb tot activeren van flitspalen. Sommigen hebben zelfs al aanduiding van trajectcontroles. Is dit iets wat in België is uitgeschakeld?

Ik kan ook nergens in de app mijn sentry beelden opvragen terwijl dit toch in deze update zou moeten zitten.
 
Ik heb 2024.14.6 geïnstalleerd op een intel chip. Maar kan ik nu ook de weg visual full screen krijgen?

Waarom zou je dat willen zolang het grote "scherm" voor je neus doorzichtig is?

Gisteren hier ook 2024.14.6 geïnstalleerd en wat er zich op het scherm afspeelt is vooral zeer afleidend. Elke geparkeerde wagen, elke tegenligger een reeks voorliggers,... en alsof dat nog niet genoeg is, remlichten, richtingaanwijzers,...
Wat ben ik ermee? Ik het been doorzichtige voorruit.
Wat mij betreft, heel veel show en game gehalte maar volledig overbodige/ nutteloze informatie op het scherm tijdens het rijden.

Wat is er wel nuttig:
- het belletje bij het naderen van een flitspaal (discreet en niet naar Tesla's gewoontes zodat iedereen wakker schiet)
- de grotere font voor de snelheid
- voor de rest nog een deel updates of aanpassingen die we al hadden, maar anders weergegeven worden.
 
Wel met het feit dat de tunnel verouderd is en er dringend herstellingen nodig zijn, maar dat dat nu nog niet kan.
Om de 'slijtage' tegen te gaan is de snelheid dan aangepast naar 30 km/h.

Only in Belgium!
Daar is toch niks vreemds aan? De kinetische energie van een voertuig bij 50 km/u is 2,78 keer zo hoog als van datzelfde voertuig bij 30 km/u. Dat betekent ook dat de druk die dat voertuig aanricht op het wegdek door oneffenheden bijna 3 keer zo hoog is.

(50²/30²)=2,777777