Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zonneschermen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had via Bol.com "Premium Zonneschermen" gekocht gekocht (bol.com | Tesla Model 3 Zonneschermen Dak- en Achterruit Zonnescherm Auto Accessoires Nederland...).

Helaas bleek de pasvorm toch niet zo premium te zijn. Zeker het achterste zonneschermen paste niet goed waardoor de zijkanten naar binnen bogen en de clipjes niet meer onder de bekleding van de Tesla gemonteerd konden worden. Bij het voorscherm was dat ook een beetje het geval. Het zonnescherm achter zakte daardoor ook wat omlaag wat weer tot gevolg had dat onze dochter met het hoofd tegen het zonnescherm zat..... Die gaan dus retour leverancier.

Tja nu is mijn vraag heeft iemand wel ergens zonneschermen gekocht die perfect zitten en het liefst niet uitzakken dus zo dicht mogelijk tegen het glas aan..

Ik zie twee opties:
1] De orginele van Tesla zelf en dan kopen wij waarschijnlijk alleen het voorste scherm.
2] De zonneschermen van Tesland. Als je de eerste foto ziet op hun website, zit het voorste zonnescherm ook niet perfect. Wat wel weer handig is, is dat het achterste scherm niet helemaal tot het einde doorloopt. Dit lijkt mij wat fijner voor het naar achter kijken via de achteruitkijkspiegel. Hierbij geldt ook, hoever zakt het achterste zonnescherm uit ivm de hoofdruimte.

Graag jullie ervaringen / adviezen.