Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik las je signature, Ton. Nieuwe gekocht ?

Ja, ik kreeg een goede prijs voor de auto en heb hem meteen verkocht. De nieuwe komt begin volgend jaar, een S70 op 19", rood met pano, luchtvering, AP en nieuwe stoelen.. In oktober in de aanbieding besteld. Scheelt op termijn in de bijtelling en heb nu nog MIA. Zelf reken ik op maart, dan kan het alleen maar gaan meevallen ;-)
 
Wat ik deed? Een proefrit in een nieuwe p90dl....

Ja, ik kreeg een goede prijs voor de auto en heb hem meteen verkocht. De nieuwe komt begin volgend jaar, een S70 op 19", rood met pano, luchtvering, AP en nieuwe stoelen.. In oktober in de aanbieding besteld. Scheelt op termijn in de bijtelling en heb nu nog MIA. Zelf reken ik op maart, dan kan het alleen maar gaan meevallen ;-)


jaloers.... ik probeer aan de verleiding te weerstaan. :crying:
 
Lees vooral de verhalen over de nieuwe MobileEye die volgend jaar wel zullen opduiken als standaard hardware :)

Wat er volgend jaar potentieel kan komen is een array van 5 EyeQ3 chips waarop 8 camera's kunnen aangesloten worden.
De volgende generatie EyeQ4 chip zal pas in volume beschikbaar zijn in 2018.

Omdat Tesla zal proberen de eerste te zijn, zou het mij idd niet verwonderen indien ze die 5 x EyeQ3 setup gaan uitproberen om 2 jaar voorsprong te nemen op de release van de EyeQ4. 5 EyeQ3s zullen wel meer verbruiken dan 1 EyeQ4, wat een nadeel is, maar daarnaast heb je het voordeel van de redundantie in het geval er eentje het laat afweten
 
happy birthday.jpg
 
Proficiat Frank. Woensdag 25 november is ook mijn S precies twee jaar.
En ... vandaag toch het afscheid ingeluid. Er kwam een identiek uitgevoerde zwarte S langs van begin dit jaar met Autopilot. Die gaat in januari mijn huidige S aflossen.
 
20 november was hij 2 jaar. Tesla naar SeC voor jaarlijkse beurt. Nieuwe motor Rev. Q. Kaartupdate. Banden waren 2 dagen ervoor gewisseld voor nieuwe winterbanden. Auto is nu weer geheel stil.
Alleen veel hoger energiegebruik. Komt niet door banden want in de twee dagen dat ik er mee gereden heb geen verschil geconstateerd. Wel ineens een veel lagere temperatuur van 14 naar 4 graden. Ga van 170 Wh/km naar 210-220Wh/km (103km/uur) bij een all time gemiddelde van 186Wh/km. Uitzoeken of en wat er mogelijk loos is. Uitlijning?