Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Het is zover... m'n Tessie is 2 jaar oud... en behalve de respectabele kilometerstand van 174.000km had ik de volgende verrassingen voor haar:
- een uitgebreide wasbeurt inclusief interieur bij de beste plaatselijke wasstraat (Gelings)
- komende week neem ik een LG G Watch R in gebruik... een Android Smartwatch... eens kijken of ik op Kit kan gaan lijken en of ik straks op m'n horloge het laden kan volgen... :love:
 
Het is zover... m'n Tessie is 2 jaar oud... en behalve de respectabele kilometerstand van 174.000km had ik de volgende verrassingen voor haar:
- een uitgebreide wasbeurt inclusief interieur bij de beste plaatselijke wasstraat (Gelings)
- komende week neem ik een LG G Watch R in gebruik... een Android Smartwatch... eens kijken of ik op Kit kan gaan lijken en of ik straks op m'n horloge het laden kan volgen... :love:

Als Android de app Remote S ondersteunt dan zal het wel gaan lukken. Doet het bij mij op Apple Watch prima. Nog wel verbeterpuntje van de app van Tesla zelf dat ze dit ook gaan bieden, soon.
 
De Red Musketeer is vandaag 1 jaar geworden. Ondanks zijn jonge leeftijd heeft hij al heel wat meegemaakt. Hij verdient dus extra gepamperd te worden en ik heb hem dan ook The Cube van CarPro cadeau gedaan met 9 flesjes om de komende weken en maanden mee te experimenteren. Enkel met Reload heb ik al ervaring en dat product is ongelofelijk. Ik heb net mijn zomervelgen zowel aan de buiten- als aan de binnenkant nog van een extra dikke laag Reload voorzien zodat water en vuil geen kans krijgt.

20160403_202442.jpg
20160403_202531.jpg
 
@Xfrank :
lopen voorbereidingen voor het feest in goede banen ?

als ik het goed heb (én natuurlijk heb ik het goed :D:D:D) wordt RedSonja morgen 1 jaar. En haar bereider wordt ook een jaartje ouder.

Ik veronderstel dan ook een dubbel feest, waar ik dus als vriend van een lagere orde :mad: NIET op uitgenodigd ben.
Maak er toch maar een festijn van; we kijken met z'n allen al uit naar de foto's !
(Pic's! or it didn't happen;))


MAAR doe het voorzichtig.
Sonja moet nog mee op roadtrip !

Alvast van harte gelukgewenst !
 
Vandaag precies 3 jaar Afgelopen week een nieuwe set Michelin SP3 sloffen onder gegaan. Gisteren maar even gewassen. Vandaag over de 168k gereden op weg naar Schiphol (want komende week weer op bedevaart naar zijn geboorteplaats).
Het verveelt nog steeds niet na drie jaar. Elke rit is het toch weer genieten.


Er moet deze weken toch een golf van jarige classics/signatures zijn.
20160923_222630_small.jpg
 
Vandaag is onze Tesla precies 1 jaar geworden.
Voelt enerzijds als gisteren dat we haar gaan ophalen zijn; maar lijkt ook al een eeuwigheid als ik denk aan het plezier tijdens alle gereden kilometers.
Vandaag net de kaap van 15.000 niet overschreden, maar toch een dikke 3.000 meer dan wat we met de Volvo op een jaar reden.

Wat heb ik vandaag "extra" gedaan voor die verjaardag? Hewel, DUBBEL genoten van de gereden kilometers!! :)

Xavier :cool: