En kan je zeggen "da's valsspelen", maar da's ook de realiteit in Duitsland.Subsidie gezien in de tabel?
In Vlaanderen wordt dit verschil niet zo gemaakt, en krijg je als particulier enkel de wegentaks en inschrijvingstaks gratis.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En kan je zeggen "da's valsspelen", maar da's ook de realiteit in Duitsland.Subsidie gezien in de tabel?
Ja hoor, de Skoda heeft de subsidie, de Audi niet. Ik vergelijk de benzineversies van beide wagens.Subsidie gezien in de tabel?
I stand corrected. Mijn aandacht ging natuurlijk naar de EV’s.Ja hoor, de Skoda heeft de subsidie, de Audi niet. Ik vergelijk de benzineversies van beide wagens.
Dat neemt nu ook niet onmiddellijk mijn achterdocht over de berekeningen wegI stand corrected. Mijn aandacht ging natuurlijk naar de EV’s.
Antwoord staat ondertussen in een reply op LinkedIn:
“I wouldn't agree that Volkswagen is saying anything like this. Volkswagen just copied the comparison from the Auto Zeitung, who get their numbers from meinauto.de. For ID4 and Enyag it the ADAC was involved in determining this numbers, for Audi maybe not.
So I would say, the Auto Zeitung make a mistake in their comparison and someone from the VW marketing just copied some numbers together that looks nice...”
Het licht van het deel dat niet werkt straalt uit over het kapotte deel zodat het niet goed opvalt. Maar blijkbaar keuren ze ze in de keuring af daarvoor. Het geeft ook veel voldoening lm een Tesla een rode kaart te kunnen geven. Dat kunnen we niet ontkennen. Zo ziet het er uit bij mij: bij de linkerkant (rechts op de foto) zijn ze kapot aan de binnenkant vd wagen. Normaal niets om over te klagen, maar als ze ze in de keuring gaan afkeuren…dagrijlichten zijn de leds die altijd aan staan? Ik ben nog geen S tegengekomen waar ze uit zijn, en die classics hebben uiteraard geen designfouten
Investeren ze dan miljarden?
156,4 miljoen van IONITY, 39,1 miljoen van Europa.
Nee, ionity, waar het over ging, investeert dus geen miljarden.Volkswagen gooit met miljarden om Tesla te kunnen verslaan
Door met miljarden te gooien wil Volkswagen de transitie kunnen maken naar een een bedrijf dat focust op software en elektrisch.www.autoblog.nlMerk Volkswagen investeert 11 miljard euro in elektrische auto's
Het Duitse automerk Volkswagen zal de komende vijf jaar 19 miljard euro investeren in "toekomstprojecten", waarvan 11 miljard gaat naar elektrische wagens. Dat heeft het kernmerk van het gelijknamige autoconcern donderdag bekendgemaakt.trends.knack.beDaimler investeert 70 miljard euro in elektrisch rijden
Miljarden investeringen van Duitse autofabrikanteniaprofessionals.nl
Ja miljarden.
En welke bedrijven staan achter Ionity denk je?Nee, ionity, waar het over ging, investeert dus geen miljarden.
Ontdekt omdat ie aan het laden was op een stopcontact zonder aarding...
Dat geldt vermoedelijk alleen voor België met het in driehoek geschakelde net. Hier kun je de stekker gewoon omkeren en het blijft werken (AC is AC tenslotte )Ik herinner me ook dat de 3 fase V1 selectiever is in wat ie toelaat, tov de V2. Maar met de V2 moeten L1 en N nog altijd correct zitten, dus een Nederlandse verlengkabel is voor Belgen nog altijd handig (daar kan je de stekker in omdraaien, ipv een Belgische verlengkabel met vaste aardingspin)
TMC is toch dit forum... Werkt best zonder aarde.Ik heb ook ondervonden dat de TMC (uit 2019) niet werkt zonder aarde in NL, je krijgt dan zelfs een melding op het scherm wat het probleem is. (geen aarde gedetecteerd)