Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren groene alloygatrs gemonteerd op grijze turbines. Is weer eens wat anders [emoji16]. M'n vrouw vond ze stoer haaha.

Helaas beetje donker; maar dit was op terugweg langs SuC Ams.

Mooie combinatie met de zwarte kleur! Heb vorige week gelijk donkere alloygators laten monteren na m'n eerste aanvaring met een onwillige stoeprand. Was in eerste instantie huiverig voor de alloygators maar moet zeggen dat het resultaat me niet tegen valt. Beschadigde velgen zien er een stuk beroerder uit vind ik...View attachment 93944


Heb je geen last van vuil wat tussen de alloygator en je velg komt ? En dat dat dan weer gaat schuren? Ben ik zelf een beetje huiverig voor.
 
[emoji106] Daar heb ik ze ook besteld.

Stikstof is dat aan te raden?

Het voordeel van stikstof is dat de banden langer op spanning blijven: het stikstof atoom is groter dan het zuurstof atoom en kan moeilijker door het rubber van de banden heen. Dus de spanning blijft langer goed.

Dit was enorm belangrijk voor sportieve auto's die heel veel van de banden vragen in de tijd dat we nog geen TPMS hadden. Nu is de zin er van een stuk minder: je ziet gauw genoeg of je bandenspanning afneemt. Controle van de bandenspanning moet je sowieso regelmatig doen en dat is tegenwoordig een kwestie van even op het dashboard kijken.

Dus: stikstof heeft geen nut (meer).
 
Schitterende velgen zeg!
Heb je toevallig nog meer afbeeldingen van je auto met die velg ? Of een andere willekeurige tesla mag ook ;)

Zijn Borbet velgen zo te zien. Ik heb ze ook. Heb er bij het servicecentrum in Arnhem ook al eens complimenten over gehad. :biggrin: Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind ze perfect bij de auto passen. Ik heb er 19 inch op liggen, maar optisch lijken ze groter.

tesla.jpg
 
I know the feeling. Werd gisterenavond ook niet gelukkig toen ik mijn T-Sportlines heb gemonteerd. De Insane knop kan ik nu ook wel vergeten. Waar is de lente?

Ik heb ze er nog niet onder, want het wordt de rest van de week weer 9 graden. Ze gaan er pas onder als het de hele week onder de 7 graden is. Maar ik begrijp het gevoel, ik ben nu al angstig als mijn 20" winterset eronder moet, hij voelt dan weer zo 'slap'.
 
Ik heb ze er nog niet onder, want het wordt de rest van de week weer 9 graden. Ze gaan er pas onder als het de hele week onder de 7 graden is. Maar ik begrijp het gevoel, ik ben nu al angstig als mijn 20" winterset eronder moet, hij voelt dan weer zo 'slap'.

Goed dat je het nog even langer kan uitstellen. Je zit blijkbaar in een microklimaat. :smile:
Zondag heeft het hier gesneeuwd en de max temperatuur voor de rest van de week is 7°.

Vanmiddag voor het eerst met de PA4s gereden. Nu voelt hij aan als een boot...
Tot mijn verbazing wist de wagen mij zelf te vertellen dat ik van banden had gewisseld en vroeg hij mij om de TPMS sensoren in te lezen.
Fluitje van een cent dus om dat werkje te klaren. Zou dit iets nieuws zijn in V7?