You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Na mijn vrouw heb ik ook een lelijke kras op mijn velgen gereden.
Plus de achterklep open gedaan die tegen het plafond stootte. Miniem krasje.
Het is toch wel erg lastig in die parkeergarages!
Dat met die parkeergarage had ik ook. Dus gevraagd aan Tesla wat het zou kosten om alsnog een spoiler op de achterklep te laten monteren. Leek me een mooie manier om de lak van de klep te beschermen mocht het nog eens gebeuren.
Schrik niet: € 1.700,- euro
Dat past overigens wel in de prijslijn van Tesla. Ik begreep vanochtend dat een uurtarief van een monteur (voor het vervangen van wintervelgen) € 130,- is. Exclusief BTW wel te verstaan.....
Bij mij hetzelfde verhaal voor m'n Bridgestone's. Wat erger is, bij een bepaalde stuur uitslag hoor ik ze aanlopen in de wielkasten:scared:. Weet nog niet goed wat hier aan te doen.Afgelopen zaterdag even de Dunlop 4D runflat winterbanden er onder laten leggen. Had ik gelukkig al op tijd besteld . Nu schrijft Tesla een druk van 3,1 bar/45 psi voor. Mijn bandenman vertelde dat 3,1 aan de hoge kant is.
Bij mij hetzelfde verhaal voor m'n Bridgestone's. Wat erger is, bij een bepaalde stuur uitslag hoor ik ze aanlopen in de wielkasten:scared:. Weet nog niet goed wat hier aan te doen.
Poging 3 om de auto/wielen trilvrij te krijgen. Nu maar eens niet bij de Tesla 'experts' (dan moest ik ook nog weer eens 2 weken wachten, om het gelijk met andere problemen te laten verhelpen) maar bij een 'velgenboer' op een dubieus industriegebied in A'dam.
Hier kost het niet ook 2,1 uur a € 130,- excl BTW zoals bij Tesla maar 100 euro totaal incl. Ben benieuwd wat dit oplevert?!
Gisteren m'n eerste curbrash gescoord bij achteruit inparkeren, gelukkig opgevangen door een Alloygator. Dure stukken plastic, maar op zo'n moment geen spijt van de aanschaf...
Heb wel eens gelezen dat bij iemand de kofferdeksel niet helemaal goed sloot wat hetzelfde effect gaf.Iemand verstand van banden? Ik heb sinds de aflevering last van een brom. Geen motorbrom, het is een heel laagfrequent klapperen, dat een beetje lijkt op het vervelende geluid dat je soms hebt als er 1 (achter)raam wordt opengezet. Het klappert op je trommelvliezen. Het zit 'm in de wielen / banden lijkt het, en treedt op tussen de 60 en 80 km/u. De uitlijning van de wagen is ok, het stuur kan ik los laten. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zouden de banden wellicht cupvormig kunnen zijn, of moet ik de wielen laten balanceren?
Iemand verstand van banden? Ik heb sinds de aflevering last van een brom. Geen motorbrom, het is een heel laagfrequent klapperen, dat een beetje lijkt op het vervelende geluid dat je soms hebt als er 1 (achter)raam wordt opengezet. Het klappert op je trommelvliezen. Het zit 'm in de wielen / banden lijkt het, en treedt op tussen de 60 en 80 km/u. De uitlijning van de wagen is ok, het stuur kan ik los laten. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zouden de banden wellicht cupvormig kunnen zijn, of moet ik de wielen laten balanceren?
Dat met die parkeergarage had ik ook. Dus gevraagd aan Tesla wat het zou kosten om alsnog een spoiler op de achterklep te laten monteren. Leek me een mooie manier om de lak van de klep te beschermen mocht het nog eens gebeuren.
Schrik niet: € 1.700,- euro
Dat past overigens wel in de prijslijn van Tesla. Ik begreep vanochtend dat een uurtarief van een monteur (voor het vervangen van wintervelgen) € 130,- is. Exclusief BTW wel te verstaan.....
Na mijn vrouw heb ik ook een lelijke kras op mijn velgen gereden.
Plus de achterklep open gedaan die tegen het plafond stootte. Miniem krasje.
Het is toch wel erg lastig in die parkeergarages!
Even op dit forum zoeken naar 'pressure buffeting'. Zo heet dit fenomeen van resonerende lucht in de trunk. Vertaling heb ik niet voor je, maar pebell had het blijkbaar ook.