Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Upgrade standard audio

This site may earn commission on affiliate links.
Prachtig. Ik ben alvast graag van de partij!

Die 3000 EUR + BTW was voor een eenmalige interventie neem ik aan? Een als ze vijf of tien klanten tegelijk hebben zullen ze wellicht al het 'gedrild zijn inzake Teslas' kunnen incalculeren? Om nog te zwijgen van de tientallen andere klanten die ze dan verder nog over de vloer gaan krijgen als wij over onze installaties enthousiast kunnen doen op dit forum :).

Maar net als jij vind ik dat sowieso zulke gepassioneerde zelfstandigen veel respect verdienen, en dus ook ons geld.

NB: Zij-die-niet-dicht-bij-Zoetermeer-wonen zullen daar natuurlijk geen vier dagen willen gaan kamperen, dus Brian (en wij allen) moet(en) bij een groepsaankoop wellicht wel nadenken over een voorstel qua wagens ophalen, of minstens vervangwagen ter plaatse hebben, of zoiets.
 
Leuk dat je ook enthousiast bent Carl.

Bekijk zijn website eens goed. Dit is voor Brian echt een hele scherpe prijs. De prijs heb ik al wat gedrukt door aan te geven dat ie uit kon gaan van zeker 5-10 geïnteresseerden. Vanaf t forum. Als we er meer dan 10 krijgen zal er nog wel wat te regelen zijn. Maar of er ook echt 10 de stap willen zetten moeten we nog maar zien. Misschien als men het verschil heeft kunnen horen bij jou of mij en t klinkt zoals we denken dat gaat klinken.
Transport kan hij ook regelen. Dat doet hij al regelmatig vanuit t midden oosten. Kost wel wat denk ik. Misschien dat ik ook wel iets kan regelen. In Zoetermeer wil je echt niet kamperen, hooguit bij mij in de achtertuin:wink:.
 
In ieder geval nogmaals veel dank voor het initiatief. Ik zal Brian ook eens bellen om de actie te ondersteunen (en, overigens, Brussel is natuurlijk het Midden-Oosten niet - enfin, volgens sommige analytici wel :frown:, maar toch niet qua transportkosten vanuit Nederland!).
 
Tja, als je zeg binnen nu een een jaar denkt over te stappen zou ik t niet doen. Ik had in 1e instantie al het soundpakket besteld waar ik lang over getwijfeld had en ook niet echt enthousiast over was. Deed t meer omdat de kinderen het verschil wel duidelijk hoorden. Mijn Classic werd boven verwachting snel verkocht. Hierdoor zat ik toch wel lang zonder Tesla. Na overleg met Tesla hadden ze precies mijn bestelling staan op t soundpakket na. Dat ga ik nu recht zetten en naar verwachting dit keer wel met het gewenste resultaat. Aan de mogelijkheden die Brian kan bieden zal t in iedergeval niet gaan liggen, eerder t budget dat ik eraan wil besteden.
 
De laatste tijd heb ik persoonlijk steeds minder te klagen over het High Fidelity Sound system.
De eerste rit van de fabriek terug naar huis was met FM aan. Dat was echt dramatische kwaliteit. DAB dat werkt perfect, prima geluid, en nu met al die internet radiostations heb ik ook vrij weinig te klagen. Luister voornamelijk dance/trance en dan gaat het volume nog wel eens stevig aan, maar vind het dan toch wel ok klinken.
 
Ikzelf heb de standaard audio, luister vooral internetradio.
Voor mij voldoende, ik vind een auto (hoe stil ook) niet de beste plaats om van muziek te genieten - ik bedoel dat ik het weggegooid geld vind om een top-installatie te plaatsen, gezien alle achtergrond geluiden.


Maar jullie doen maar wat je niet laten kan, het stoort mij niet :) :) :)
 
Een tweede charger kost een paar duizend euro, een ChaDeMo adapter 450 euro. Met die adapter gaat het laden nog ruim twee keer zo snel als met de dubbele lader op AC.

.Er zijn veel meer 22kw laadpalen op bestemming dan CHAdeMO palen.
.zelfs de laadpalen thuis op 22kw zijn maar een fractie duurder dan 11kw. Een CHAdeMO is onbetaalbaar.

Maar we wijken af....:wink:
 
Ik heb besloten het te laten doen. Dit soort zaken overleg ik niet met het thuisfront want dat kost me veel te veel schoenen:rolleyes:.

12 februari is hij weer terug uit Dubai, daarna gaan we mijn auto inplannen. Als hij klaar is kunnen we altijd eens afspreken om te horen of t de knaken waard zijn:smile:.
 
Ik heb besloten het te laten doen. Dit soort zaken overleg ik niet met het thuisfront want dat kost me veel te veel schoenen:rolleyes:.

12 februari is hij weer terug uit Dubai, daarna gaan we mijn auto inplannen. Als hij klaar is kunnen we altijd eens afspreken om te horen of t de knaken waard zijn:smile:.

Net ook telefoontje gehad met Brian (die me echt wel de indruk geeft een "gepassioneerde deskundige" te zijn). Nog even wachten op mijn nieuw S'je (zit wellicht op die "boot van 21 maart"), en dan ga ik ook op road-trip naar Zoetermeer!
 
Last edited:
Verneem het hier graag als het is ingebouwd bij iemand hier op het forum en de auto nog bij hem staat. Leuk tripje en kan ik meteen horen/zien wat voor moois hij bouwt :)

Ik reken erop dat ik de eerste ben:smile:, nou ja de 2e dan. Hij heeft ook de Saleen Tesla die hier te koop staat van setje voorzien (http://www.verhoeksexclusief.nl/index.php/voorraad). Ik woon in Zoetermeer, dus bij Brian afspreken is een kleine moeite.