Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tevreden!

This site may earn commission on affiliate links.
Het gezoem bleek een defecte forward junction box en het enige nadeel blijkt het shippen van facelift parts - die waren in het SeC nog niet voorradig.

Begrijp ik het goed dat er losse facelift-parts leverbaar zijn/worden via Tesla? Ik vind namelijk de huidige neus mooier dan de oude dus het zou mooi zijn als er een losse gefacelifte neus leverbaar is die je kunt vervangen. Geen idee of het leverbaar is en of die dan ook zomaar over te zetten is. Ben ik wel nieuwsgierig naar.
 
Geen idee, het probleem zoals ze het mij aangaven is dat ze nog niet alle facelift/nieuwe parts in het SeC hadden en dit dus los ingevlogen moest worden. Ik heb de auto nog niet uit elkaar gezien, maar volgens mij zit de radar bijv. niet meer op dezelfde plaats. Als ze dan ook nog een kabelboom oid daarvoor aan hebben moeten passen zou het wel eens lastig kunnen worden.
 
Geen idee, het probleem zoals ze het mij aangaven is dat ze nog niet alle facelift/nieuwe parts in het SeC hadden en dit dus los ingevlogen moest worden. Ik heb de auto nog niet uit elkaar gezien, maar volgens mij zit de radar bijv. niet meer op dezelfde plaats. Als ze dan ook nog een kabelboom oid daarvoor aan hebben moeten passen zou het wel eens lastig kunnen worden.

Dank je voor de info. Hopelijk komt er straks ergens wat info boven water of het mogelijk is om de neus te vervangen, en wat eventueel dan de eventuele aanpassingen zijn.
 
Ik geloof niet dat vervangen zo eenvoudig zal zijn, ivm positionering radar etc.
De "vervangende parts" waarover hier wordt gesproken, zijn puur de onderdelen om bij schade de gefacelifte auto's te kunnen herstellen.
Bij de stoelenupgrade werd ook door iedereen gehoopt dat dit eenvoudig achteraf ingebouwd kon worden. Dat was ook niet het geval.
 
TSportline gaat vanaf december een "nose job" leveren voor de Model S vanaf 2012-2016 waarbij de voorbumper de "oude" neus moet vervangen voor de nieuwe "gefacelifte". Kosten $ 2.499, zonder eigen kleurtje. De inschrijving is geopend.

Knipsel1.JPG


Knipsel2.JPG
 
Toen ik hen ruim een maand geleden hierover sprak, was het nog tegen een introductieprijs van US$ 2.000,00. Inderdaad 'kale' prijs, komt nog belastingen, transport, spuiten en montage bij. Lijkt me interessant bij schade op die plaats.