Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Minder nadrukkelijk maar wel een Tesla, en een dode: Auto vat vlam, inzittende overleden
Toch een typische Tesla bashing kop. De auto vatte niet zomaar vlam. De auto vloog uit de bocht, knalde in volle vaart tegen een boom, ging over de kop en vloog daarna in brand, wat na zo'n knal zomaar kan gebeuren....brandstoftank of batterij. Kijk even naar het fimpje bij dit artikel en check die boom.....
https://www.destentor.nl/nunspeet/b...st~acefc72b/?referrer=https://www.google.com/
 
  • Informative
Reactions: Benny-T
Toch een typische Tesla bashing kop. De auto vatte niet zomaar vlam. De auto vloog uit de bocht, knalde in volle vaart tegen een boom, ging over de kop en vloog daarna in brand, wat na zo'n knal zomaar kan gebeuren....brandstoftank of batterij. Kijk even naar het fimpje bij dit artikel en check die boom.....
Privacy settings

Wanneer zelfs het stuur meters naast de auto ligt dan is het niet zomaar een tikje tegen een boom geweest.
 
Niek Schenk weer uit de bocht gevlogen; dit keer in het AD (25-4-20).

‘Gaat een elektrische auto net zo lang mee als een dieselauto?’

VRAAG & ANTWOORD,,Met mijn Skoda 2.0 TDI heb ik sinds de aanschaf in 2010 bijna 400.000 kilometer gereden en er kan nog wel 200.000 kilometer bij. Denkt u dat een auto met elektromotor ook dit grote aantal kilometers zou kunnen halen?”, vraagt lezer Leen Hagestein.
Autoredacteur Niek Schenk: ,,De auto op zichzelf wel, maar de aandrijflijn beslist niet. Het batterijenpakket zal in de loop der jaren, en ook na een groot aantal afgelegde kilometers, steeds minder presteren en op een gegeven moment uitgeput raken. Vervanging is dan de enige oplossing. Als je heel veel kilometers rijdt, kan zo’n batterijenpakket al na een jaar of drie uitgeput zijn. De taxichauffeurs met Tesla’s op Schiphol kunnen daar inmiddels van meepraten.”
 
Niek Schenk weer uit de bocht gevlogen; dit keer in het AD (25-4-20).

‘Gaat een elektrische auto net zo lang mee als een dieselauto?’

VRAAG & ANTWOORD,,Met mijn Skoda 2.0 TDI heb ik sinds de aanschaf in 2010 bijna 400.000 kilometer gereden en er kan nog wel 200.000 kilometer bij. Denkt u dat een auto met elektromotor ook dit grote aantal kilometers zou kunnen halen?”, vraagt lezer Leen Hagestein.
Autoredacteur Niek Schenk: ,,De auto op zichzelf wel, maar de aandrijflijn beslist niet. Het batterijenpakket zal in de loop der jaren, en ook na een groot aantal afgelegde kilometers, steeds minder presteren en op een gegeven moment uitgeput raken. Vervanging is dan de enige oplossing. Als je heel veel kilometers rijdt, kan zo’n batterijenpakket al na een jaar of drie uitgeput zijn. De taxichauffeurs met Tesla’s op Schiphol kunnen daar inmiddels van meepraten.”
De man schrijft geen onwaarheden. Hij verdoezelt wel bewust het feit dat de taxichauffeurs hetzelfde kilometrage rijden in 3 jaar als de Skoda in 10 jaar...
 
Screenshot_20200501-010845.png
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Op 4 mei is Elon papa geworden van zijn 6de zoon: X æ A-12
Prachtige naam! :)

Toen ik dat las toen dacht ik, verrek, dat is de nummerplaat van onze Model X! Of nie, of ja, toch very, very close. Het mist alleen maar een klein beentje bij de 4.

9 maanden geleden die auto besteld, op 10 augustus... en bijna 9 maanden later, tadaa.
Heb Elon uiteraard getweet, nog geen reactie, maar ik wil wel een uitleg ;) Wie weet hebben ze de romance mode uitgetest in onze auto - bestond dat toen al, die romance mode?

Roel de Laat on Twitter

xae412.jpg