You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch een typische Tesla bashing kop. De auto vatte niet zomaar vlam. De auto vloog uit de bocht, knalde in volle vaart tegen een boom, ging over de kop en vloog daarna in brand, wat na zo'n knal zomaar kan gebeuren....brandstoftank of batterij. Kijk even naar het fimpje bij dit artikel en check die boom.....Minder nadrukkelijk maar wel een Tesla, en een dode: Auto vat vlam, inzittende overleden
Toch een typische Tesla bashing kop. De auto vatte niet zomaar vlam. De auto vloog uit de bocht, knalde in volle vaart tegen een boom, ging over de kop en vloog daarna in brand, wat na zo'n knal zomaar kan gebeuren....brandstoftank of batterij. Kijk even naar het fimpje bij dit artikel en check die boom.....
Privacy settings
De man schrijft geen onwaarheden. Hij verdoezelt wel bewust het feit dat de taxichauffeurs hetzelfde kilometrage rijden in 3 jaar als de Skoda in 10 jaar...Niek Schenk weer uit de bocht gevlogen; dit keer in het AD (25-4-20).
‘Gaat een elektrische auto net zo lang mee als een dieselauto?’
VRAAG & ANTWOORD,,Met mijn Skoda 2.0 TDI heb ik sinds de aanschaf in 2010 bijna 400.000 kilometer gereden en er kan nog wel 200.000 kilometer bij. Denkt u dat een auto met elektromotor ook dit grote aantal kilometers zou kunnen halen?”, vraagt lezer Leen Hagestein.
Autoredacteur Niek Schenk: ,,De auto op zichzelf wel, maar de aandrijflijn beslist niet. Het batterijenpakket zal in de loop der jaren, en ook na een groot aantal afgelegde kilometers, steeds minder presteren en op een gegeven moment uitgeput raken. Vervanging is dan de enige oplossing. Als je heel veel kilometers rijdt, kan zo’n batterijenpakket al na een jaar of drie uitgeput zijn. De taxichauffeurs met Tesla’s op Schiphol kunnen daar inmiddels van meepraten.”
jah, heerlijkDeftig potje moddergooien in de tweede helft van het artikel