Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Pfff, mijn reactie is ook verwijderd. Was ook niet van mijn vriendelijke repertoire, maar niet slim.

Hoe krijgt zo'n figuur nieuws van Tesla, over een opstelling op 1 april om 5 a.m. bijvoorbeeld, of is dat practical joke in de maak?

Edit: ik kan ook geen nieuw bericht meer plaatsen, eens proberen met een andere aanmelding :D Daar zou hij het nog weleens druk mee kunnen krijgen ;)
 
Last edited:
Klopt, ik kreeg dit weekend allemaal reactie notificaties in mijn mail maar ze zijn geen van allen te zien, behalve die van Rob en Robert zojuist maar die zullen ook wel weggehaald worden :S bahbah
Websites, blogs of forums waar een bijdrage van mij wordt weggehaald worden door mij voor altijd verbannen.
Ik heb zelf een blog over ligfietsen en plaats alle commentaren, ook als ze me niet welgevallig zijn.
Blogs waar mijn reacties niet worden opgenomen of verwijderd, verwijder ik op mijn beurt van mijn bloglist.
Levert de dader direct 35% minder bezoek op. Mijn blog wimschermer.blogspot.nl is met 500 tot 1300 bezoekers per dag de gateway naar vrijwel alle andere ligfietsblogs.
 

Sorry, dat ik de moeite niet genomen heb om op zijn blog te reageren maar mijn korte haar gaat ervan overeind staan met zijn reactie op die van Loek. Duidelijk iemand die niet tegen kritiek kan. Hij schrijft "verhaal is opgepikt in de internationale media. Ik gaf er de Nederlandse weergave bij". Daar ligt al een heel groot probleem vind ik want tegenwoodig zijn er nog maar weinig journalisten, redacteuren, blogers of wat voor een schrijvers ook, die zelf een stukje serieus onderzoek doen of een (gefundeerde) mening schrijven over een bepaald onderwerp. Men schrijft maar gewoon een bestaand artikel over uit de buitenlandse media, vertaalt het en voila, we hebben weer een mooi nieuw verhaal wat moet kloppen. Men neemt maar iets aan en gaat er dan maar vanuit dat ook die andere media een serieus artikel schrijft waar men zich alleen op feiten baseert. Gewoonweg triest en een voorbeeld van makkelijk geld verdienen met onzin.
 
Sorry, dat ik de moeite niet genomen heb om op zijn blog te reageren maar mijn korte haar gaat ervan overeind staan met zijn reactie op die van Loek. Duidelijk iemand die niet tegen kritiek kan. Hij schrijft "verhaal is opgepikt in de internationale media. Ik gaf er de Nederlandse weergave bij". Daar ligt al een heel groot probleem vind ik want tegenwoodig zijn er nog maar weinig journalisten, redacteuren, blogers of wat voor een schrijvers ook, die zelf een stukje serieus onderzoek doen of een (gefundeerde) mening schrijven over een bepaald onderwerp. Men schrijft maar gewoon een bestaand artikel over uit de buitenlandse media, vertaalt het en voila, we hebben weer een mooi nieuw verhaal wat moet kloppen. Men neemt maar iets aan en gaat er dan maar vanuit dat ook die andere media een serieus artikel schrijft waar men zich alleen op feiten baseert. Gewoonweg triest en een voorbeeld van makkelijk geld verdienen met onzin.

Ik had eerder gereageerd en mijn reactie werd, samen met enkele andere kritische commentaren, gewoon weggehaald. Ik heb nu weer een reactie geplaatst en daar op gewezen.
Omdat die ook wel weer zal worden weggehaald hieronder de tekst:

"Leo, wat heb je met o.a. mijn eerdere reactie gedaan? Ik heb ook van anderen gehoord dat hun reacties zomaar verwijderd werden omdat de inhoud jou niet zint.
Dat is wel de manier om de leeswaardigheid van blogs als deze om zeep te helpen.
Natuurlijk is je blog een aaneenschakeling van onjuistheden. Fouten kan iedereen maken maar wees sportief en geef deze toe i.p.v. kritiek klakkeloos uit te gummen."