RudiDL
Member
In den beginne, had de Model S onder de achterzetels plaats voor 2 identieke 11kW laders. Eentje was standaard, de tweede kon geplaatst worden in de werkplaats. Bij de laatste redesign van de achterbank was er geen plaats meer voor die laders. Er kwam dus een nieuwe lader, die in de linkerachtervleugel zit, in 2 vermogenversies, 11kW en 16,5kW.
Mijn auto heeft de duo (22kW) laders. Gekocht bij bestelling omdat ik range anxiety had. Echter in de praktijk gebruik ik dat weinig. Thuis laad ik maximaal aan 11kW. Of de auto nu 's nachts op 6 uur of 3 uur is geladen maakt niet uit. Op verplaatsing laad ik altijd bij SuCs. Tot nu toe heb ik dus enkele keren de 22kW lader gebruikt bij een geschikte laadpaal. Nuttig? Voor mij niet echt.
Mijn auto heeft de duo (22kW) laders. Gekocht bij bestelling omdat ik range anxiety had. Echter in de praktijk gebruik ik dat weinig. Thuis laad ik maximaal aan 11kW. Of de auto nu 's nachts op 6 uur of 3 uur is geladen maakt niet uit. Op verplaatsing laad ik altijd bij SuCs. Tot nu toe heb ik dus enkele keren de 22kW lader gebruikt bij een geschikte laadpaal. Nuttig? Voor mij niet echt.