Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nog belangrijker..
Staat die wel nog in de Tesla Navigatie ?

We hebben het gisteravond met de mensen van Tesla over gehad. Daarbij zijn wat terechte opmerkingen gemaakt over de veiligheid bij Zevenaar, in de avond en nacht, overdag nauwelijks probleem.

Het is zeker net zo dat hij weg zal moeten, hooguit t.z.t. verplaatsen naar een andere lokatie daar in de buurt.

Men zal een beetje in de war zijn met de website.

Ik ga ervan uit dat hij gewoon werkt en dat zal blijven doen. Anders iemand even langsrijden?
 
We hebben het gisteravond met de mensen van Tesla over gehad. Daarbij zijn wat terechte opmerkingen gemaakt over de veiligheid bij Zevenaar, in de avond en nacht, overdag nauwelijks probleem.

Het is zeker net zo dat hij weg zal moeten, hooguit t.z.t. verplaatsen naar een andere lokatie daar in de buurt.

Men zal een beetje in de war zijn met de website.

Ik ga ervan uit dat hij gewoon werkt en dat zal blijven doen. Anders iemand even langsrijden?
Ik heb er laatst nog gestaan bij Zevenaar om uur of 10 in de avond, niets raars gezien?

Verschil was misschien dat ik er met 3 volwassen mannen was. Al vind ik Oosterhout ook geen top plek.
 
Urmond is online en nu het zo rustig is, laadt het ook lekker snel :biggrin:
display.jpg
suc.jpg