You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vooraf bij het hotel/appartement waar je verblijft vragen of je kunt laden op een gewoon stopcontact.Iemand tips ?
in de parking van Les Arc zitten verschillende stopcontacten. Kun je prima wat bijladen tot 90% en hij staat overdektOver skivakanties gesproken, zijn er leden die in Chambéry-Barberaz ervaringen hebben met het Hotel Maison Rouge naast de SuC ?
Ik liet me deze week informeren dat er ook een Tesla DeC voorzien is in de ondergrondse parking van Arc 1950 ?
De 100% laadstop in Chambéry-Barberaz lijkt me onoverkomelijk voor de ski-alpen, want je moet kunnen rekenen op heen- en terug met je actieradius. Met een X 75D betekent dat aankomen met 40% en dan bergafwaarts terug bollen naar Chambéry... tenzij je tòch een bijlaadoptie hebt, zoals een DeC. Er mag anders niet veel fout lopen (omleidingen, files,...) of we geraken niet meer terug.
Iemand tips ?
zo ver stond de werken 2 weken geleden ;-)Op supercharge.info staat dat Lons-le-Saunier "under construction"is. Als die voor het skiseizoen open gaat kun je mooi vanuit NL gezien links sneller naar de Franse Alpen ipv de leukere route via Beaune-Macon. Afstanden SuC Langres-Lons-Chambery zijn 213 en 199 km. Perfect te doen.
Er mag anders niet veel fout lopen (omleidingen, files,...) of we geraken niet meer terug.
Dat is niet helemaal correct. Het optimum ligt rond de 40 km/u. Langzaamrijdend verkeer is dus top voor je bereik, een echte file waar je steeds een paar meter naar voren kruipt levert een hoger gebruik op dan constant 120 km/u rijden.Even off-topic, maar files hebben geen negatieve invloed op je range. Sterker nog: met files kom je verder (energie verbruik neemt toe als je harder rijdt...).
Doordat de verwarming meer verbruikt per km.een echte file waar je steeds een paar meter naar voren kruipt levert een hoger gebruik op dan constant 120 km/u rijden.
Leuk bedacht, maar dat is het niet. Massa traagheid en het feit dat regenereren niet 100% effectief is zijn veel grotere factoren.Doordat de verwarming meer verbruikt per km.
Je hebt me blij gemaakt met een dooie mus@pvkeep en @CJA Hulskamp , ik heb die op Google Maps toegevoegd , hij is er jammer nog niet gebouwt !
ik houd u op de hoggte ;-)