Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Suc Zaventem

This site may earn commission on affiliate links.

bartdv

Raven MSLRP-FSD & Classic S60
Al 3 keer geweest. 3 keer moeten wachten omdat de helft ingenomen is door ice.

Hotel Van Der Valk waar de suc is vindt dat je maar moeten wachten tot ze weg rijden. Zijn zien deze plaatsen ook als parking plaatsen iplv suc plaatsen.

Spijtig
:(
 

Attachments

  • IMG_1526.JPG
    IMG_1526.JPG
    523.6 KB · Views: 86
  • IMG_1527.JPG
    IMG_1527.JPG
    519.8 KB · Views: 76
Tja zo was het in Nivelles ook. Ik probeer dan ook om die zoveel mogelijk te vermijden. Jammer dat ze het belang van erop kunnen vertrouwen niet onderkennen. In Aartselaar, zelfs Tesla zelf of Gent tijdens een event net zo helaas. Wij hebben in Amsterdam dan zo onze Taxi perikelen maar dan worden ze tenminste nog benut.
 
Er moeten nu maar net eens van die mensen staan die een week op vliegvakantie vertrekken, of hebben die een aparte parking ondergronds?

Als dat bovendien de instelling is van de uitbater van het hotel, dan zal ik er buiten de WC weinig gebruik maken van de faciliteiten tot drinken of eten.

Is dit weer een typisch geval van de installatie van een laadpunt bij een eigenaar/zaakvoerder die er zelf geen voorstander van is maar het opgelegd krijgt van hogerhand? Dan is de handhaving ook niet bestaande natuurlijk, want het interesseert hem of haar geen jota wie daar staat.
 
Daar ooit een keer geweest voor een meeting enkele jaren geleden en parking is daar sowieso al een schrijnend probleem.
Als ze er dan zo op reageren is het niet meteen de meest ideale plaats om te gaan laden.
 
Was in Nijvel de eerste maanden ook zo. Gemeld aan Tesla en VDV Nijvel. Toen hebben ze er even een ketting voor gehangen (in Egerkingen zag ik dat ze hetzelfde deden met oranje kegels), om de mensen te sensibiliseren die vroeger de gewoonte hadden om die parkeerplaatsen te gebruiken. Vandaag gaat het daar toch een stuk beter denk ik. Misschien vergt het gewoon wat tijd (plus een beetje druk van onzentwege - ik denk dat als de uitbater van Zaventem weet dat ie via dit forum negatieve publiciteit krijgt ipv positieve, hij wel gauw zal bijdraaien!).
 
Volvo was weg toen ik er kwam. Wilde even testen met hoeveel vermogen er wordt geladen bij een soc van 30%(startte aan 110 en zakte snel naar 70 kw)

Toen er een Nederlander kwam laden ben ik vertrokken alle stalls behalve 1 vol.ook tesla2 was aan het laden.

Is wel krap om in te draaien..
 
Volvo was weg toen ik er kwam. Wilde even testen met hoeveel vermogen er wordt geladen bij een soc van 30%(startte aan 110 en zakte snel naar 70 kw)

Toen er een Nederlander kwam laden ben ik vertrokken alle stalls behalve 1 vol.ook tesla2 was aan het laden.

Is wel krap om in te draaien..

Die stond zondagnamiddag in Gent ook te laden.
Iemand die hier aanwezig is?
 
Wel zonde dit bericht... ik had begrepen dat t eten er stukken beter was dan in nijvel, dus ik was voorzichtig deze locatie mee aan het nemen bij de planning van de volgende weekend roadtrip (daar verzamelen, laden EN lunchen en dan door de ri Franse ardennen), maar indien er niet geladen kan worden door ICE'ing icm geen actie vanuit de uitbater laten we idd deze SuC beter links / rechts of waar dan ook liggen... veel te veel risico om met 4 auto's aan te komen...
 
Wel zonde dit bericht... ik had begrepen dat t eten er stukken beter was dan in nijvel, dus ik was voorzichtig deze locatie mee aan het nemen bij de planning van de volgende weekend roadtrip (daar verzamelen, laden EN lunchen en dan door de ri Franse ardennen), maar indien er niet geladen kan worden door ICE'ing icm geen actie vanuit de uitbater laten we idd deze SuC beter links / rechts of waar dan ook liggen... veel te veel risico om met 4 auto's aan te komen...
daarstraks niet geiced
 
Wel zonde dit bericht... ik had begrepen dat t eten er stukken beter was dan in nijvel, dus ik was voorzichtig deze locatie mee aan het nemen bij de planning van de volgende weekend roadtrip (daar verzamelen, laden EN lunchen en dan door de ri Franse ardennen), maar indien er niet geladen kan worden door ICE'ing icm geen actie vanuit de uitbater laten we idd deze SuC beter links / rechts of waar dan ook liggen... veel te veel risico om met 4 auto's aan te komen...

Misschien reserveren voor de lunch en vermelden dat je met 4 Tesla's komt? Misschien dat de uitbater dan de ICE's probeert weg te houden? (je kan maar proberen...)
 
  • Like
Reactions: FVO