Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Standaard luchtfilter Model S voldoende?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het even ogezocht, en had volgende notities gemaakt in mijn persoonlijke onderhoudsdagboek:

AM18U (passagierzijde), zeker multiclip-versie nemen!!! (bijvoorbeeld zoals in een Mercedes GLK)
AM28U (bestuurderszijde), zeker multiclip-versie nemen!!!
Maar bij die ruitenwissers is het aerodyn. profiel symmetrtisch. De Boschwissers die Tesla plaatst heeft een assymetrisch profiel en is identiek aan de originele die bij de aankoop geleverd waren. Dus toch nog op zoek blijven gaan naar dat type.


En het klopt wat je zegt ivm. de lengte, heb waarschijnlijk daarom destijds ook 2 afzonderlijke exemplaren genomen.
Het zijn inmiddels de AP18U en AP28U :)
 
  • Helpful
Reactions: Ton S90D and FVO
Ben ook klant bij Herbert en zou dit voorjaar met onze B-klasse ook gegaan zijn voor een webcam.

Normaal vergeet ik ook heel snel (vraag maar aan mijn vrouw ;)). Maar een disagree van een bekende krijgen, zonder uitleg vergeet je niet snel.
Bij deze dan mijn nederige excuses. Ik had niet eens het idee dat ik je daar mee zou beledigen. Dat is nooit mijn bedoeling en zeker niet bij klanten! Ik geef gewoon een disagree als ik het ergens niet mee eens ben. Die geef ik net als likes regelmatig. (En om eerlijk te zijn, ik weet niet eens meer waar het over ging)
Het is een disagree. Zeker geen middelvinger.
 
  • Like
Reactions: S-19910 and is3
Bij deze dan mijn nederige excuses. Ik had niet eens het idee dat ik je daar mee zou beledigen. Dat is nooit mijn bedoeling en zeker niet bij klanten! Ik geef gewoon een disagree als ik het ergens niet mee eens ben. Die geef ik net als likes regelmatig. (En om eerlijk te zijn, ik weet niet eens meer waar het over ging)
Het is een disagree. Zeker geen middelvinger.
Ik had al zo'n idee ;)
 
Bij deze dan mijn nederige excuses. Ik had niet eens het idee dat ik je daar mee zou beledigen. Dat is nooit mijn bedoeling en zeker niet bij klanten! Ik geef gewoon een disagree als ik het ergens niet mee eens ben. Die geef ik net als likes regelmatig. (En om eerlijk te zijn, ik weet niet eens meer waar het over ging)
Het is een disagree. Zeker geen middelvinger.
Het betrof een post in het dashcamtopic waarin ik je wees op het feit dat je eenheden niet klopten (4kW/h).

BlackVue dashcams.
 
Het betrof een post in het dashcamtopic waarin ik je wees op het feit dat je eenheden niet klopten (4kW/h).

BlackVue dashcams.
Ah OK, Ik had het over 4 kw/h en u vond dat het 4 kWh diende te zijn.
Ook in uw berekening kwamen u, net als ik, uit op 4 kWh, dus de uitkomst was hetzelfde,
Qua eenheden heeft u gelijk, maar ik vond dat een beetje spijkers op laag water zoeken, vandaar mijn disagree. Maar nogmaals, het was niet bedoeld om u te kwetsen en no hard feelings!
 
Last edited:
Ah OK, Ik had het over 4 kw/h en u vond dat het 4 kWh diende te zijn.
Ook in uw berekening kwamen u, net als ik, uit op 4 kWh, dus de uitkomst was hetzelfde,
Qua eenheden heeft u gelijk, maar ik vond dat een beetje spijkers op laag water zoeken, vandaar mijn disagree. Maar nogmaals, het was niet bedoeld om u te kwetsen en no hard feelings!
Ok
 
  • Like
Reactions: herb_k
Mijn non-PUP Tesla wordt binnenkort geleverd en ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het zelf bestellen van het HEPA filter?

Ik begrijp uit diverse draadjes (ook op het US deel van het forum) dat zelf plaatsen niet moeilijk is, maar dat het los bestellen van het filter bij het SeC niet meer zou kunnen (?) voor non-PUP modellen. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

Dat ze de bio weapon defense mode niet aanzetten in de software als je dat niet gekocht hebt is voor mij geen probleem, maar dat filter vind ik wel interessant om toe te voegen