You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedenk je eens wat zoekwerk het is als je problemen met TuneIn hebt op V9 en je moet zoeken in 77 pagina's V9tsjonge Mod - het wordt zo wel een zoekplaatje met verrassingen als je - zoals ik - regelmatig even meeleest op het forum...
Ah, ik dacht altijd dat je naar rechts moest swipen. Dat deed ik toch.Ik krijg in de routeplanner mijn oude adressen niet meer weg. Ik druk ze in, klik op het kruisje en ze lijken weg maar als ik weer terugkeer naar het scherm staat alles er weer...
Ah, ik dacht altijd dat je naar rechts moest swipen. Dat deed ik toch.
Vraagje wat is momenteel de nieuwste software versie die verkrijgbaar is voor de model s 2018 model is de fart functie al in Nederland en blijft de auto met wifi verbonden als je de auto op de oprit laat staan en je weg gaat
Ik bedoel dus ook dat de auto op de oprit staat zonder dat het op de laadkabel is aangesloten.www.teslarati.com, ja en ja
Ja. Wifi staat helemaal los van laadkabel!Ik bedoel dus ook dat de auto op de oprit staat zonder dat het op de laadkabel is aangesloten.
Jouw versie is voor het laatst massaal verspreid in November 2018. Daarna zijn er wel wat updates geweest. De eerste vraag is waarom je per se zou willen updaten. Je ruilt oudere bugs in voor nieuwere en voor de rest verandert er niet zoveel ten goede of anderszins.Beste mensen, mijn auto heeft vandaag heel de dag voor de deur gestaan. Helaas nog geen nieuwe software update binnen gehad. Ik heb software versie 2018.42.3 eb373a0
Zegt dit iemand wat, of is dit de laatste versie die voor de model S beschikbaar is met bouwjaar 2018 oktober? In afwachting van jullie reacties of tips hoe ik sneller een software update binnen kan krijgen.
Sinds een paar dagen is mijn navigatie een beetje in de war. Zodra ik bijna thuis ben en ook als ik op mijn oprit sta zegt de navigatie dat ik nog 1,7 km moet rijden om op die plek te komen. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Energie in een accu gaat met koude niet verloren. Op het moment als de accu weer op temperatuur komt, zou de energie er gewoon weer moeten zijn. Wellicht verliezen accu's gewoon 1% per dag (doet een loodaccu ook ongeveer) en heb je daarom elke dag 1% verlies. Maar het zou niet nodig hoeven zijn dat 1x per minuut Tesla contacten zoveel capaciteit moet kosten.Met de nieuwe MCU's kun je niks meer instellen qua verbinding. De app doet het idd vaak niet.
Vergis je niet, als je met koud weer je auto bij een vliegveld laat staan gaan per dag vele kilometers down the drain. Alles wat je dan kan besparen is meegenomen.
Check even in de app de instellingen ten aanzien van meldingen.Sinds de laatste update valt de verbinding met de app standaard weg, je krijgt zelfs geen meldingen meer bij het laden m.b.t. de laadstatus. Enige optie is de auto openen en dan start de verbinding weer.
Best onhandig daar je iedere morgen eerst je auto moet openen en dan de verwarming kan starten.
Sinds de laatste update valt de verbinding met de app standaard weg, je krijgt zelfs geen meldingen meer bij het laden m.b.t. de laadstatus. Enige optie is de auto openen en dan start de verbinding weer.
Best onhandig daar je iedere morgen eerst je auto moet openen en dan de verwarming kan starten.