Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Net nog eens naar gekeken.. resultaat is dat ik nooit dat (tweede) keuzescherm zie. Nadat ik op Calender tik zie ik direct mijn kalender op het het scherm. Linksboven staat een X en rechts daarnaast een teken voor properties. Als ik daar op klik sluit het scherm zich (net als op deX klikkend). Za ook wel een bug zijn...
Idem, vandaag ook nog geprobeerd om m'n kalender te delen met de Tesla, maar noppes. Misschien meer geluk bij een volgende poging, wie weet? Software kan soms vreemde capriolen uithalen, zeker in onze vierwielers ;)
 
Even een praktisch dingetje.
Ik had in de vorige versie de mogelijkheid om de camera van de achterkant en de gebruiksgrafiek tegelijkertijd in het grote scherm te laten spelen. Met de nieuwe versie is het mij nog niet gelukt om datzelfde te doen. Iemand een idee, of de sleutel naar het verborgen menu?
Ik rij in het donker altijd met de achter camera aan, vanwege het beperkte zicht in de achteruitkijkspiegel van de X. En daarnaast vind ik het wel prettig om de grafiek met prognose bereik in het zicht te hebben.
Je kan wat spelen met de grootte van de schermen door ermee te slepen (via een dubbele horizontale lijn op de bovenkant van de tussenschermpjes, in een poging om 't te beschrijven), lukt het daarmee dan ook niet? 'k Denk dat je inclusief de navigatie (die je blijkbaar helemaal niet meer uit het scherm kan krijgen lijkt het) tot drie schermen kan tonen. Of is 't een pop-up scherm dat alles overheerst, wanneer je op 't camera-icoontje klikt? Don't remember, en ik kom nochtans recht uit m'n wagen :rolleyes:

Best wel tevreden over de frontcam trouwens, net getest!
 
Zijn er al mensen waar Spotify al wel weer werkt op het Tesla account na de update naar V9?

ik heb 2018.42.3 eb373a0 op een P85 non AP met de volgende punten:
1. Spotify werkt niet meer: unable to log in (dit heeft kort na de update volgens mij nog gewerkt)
2. Sommige teksten in push buttons zijn strepen, letters verdwenen: na een harde reset opgelost
3. Laden gaat niet hoger dan 15A/46km/h, althans dat geeft de app aan
 
ik heb 2018.42.3 eb373a0 op een P85 non AP met de volgende punten:
1. Spotify werkt niet meer: unable to log in (dit heeft kort na de update volgens mij nog gewerkt)
2. Sommige teksten in push buttons zijn strepen, letters verdwenen: na een harde reset opgelost
3. Laden gaat niet hoger dan 15A/46km/h, althans dat geeft de app aan

Punt 1 en 2 had ik ook, opgelost door een reset (scrollwieltjes en rem)
punt 3 heb ik niet
 
Even een praktisch dingetje.
Ik had in de vorige versie de mogelijkheid om de camera van de achterkant en de gebruiksgrafiek tegelijkertijd in het grote scherm te laten spelen. Met de nieuwe versie is het mij nog niet gelukt om datzelfde te doen. Iemand een idee, of de sleutel naar het verborgen menu?
Ik rij in het donker altijd met de achter camera aan, vanwege het beperkte zicht in de achteruitkijkspiegel van de X. En daarnaast vind ik het wel prettig om de grafiek met prognose bereik in het zicht te hebben.

Volgens mij is dat helaas niet meer mogelijk. Dit is een goed kort (3 min) filmpje met mogelijkheden:
 
  • Informative
Reactions: Faiz71
Idem, vandaag ook nog geprobeerd om m'n kalender te delen met de Tesla, maar noppes. Misschien meer geluk bij een volgende poging, wie weet? Software kan soms vreemde capriolen uithalen, zeker in onze vierwielers ;)

Vanmiddag geprobeerd die settings voor de agenda je vinden... niet gelukt... Maar niettemin zie ik nu de agenda op m'n scherm verschijnen zodra ik auto in stap.. -;). V9 voelt toch een beetje aan als de 1.0 versie van een (dus) nieuw systeem... beter wachten tot dat je de eerste release-update aankrijgen..
 
Spotify werkt alleen als ik de auto reset. Ik heb ook geprobeerd om via een WiFi-verbinding (telefoon hotspot) Spotify op te starten, dat werkte ook niet.
Gelukkig werkt de Bluetooth nog wel, dus streamen via de telefoon.

Split screen op het grote scherm, zoals op het joeptjoepfilmpje wordt getoond, krijg ik niet voor elkaar. Het mediaschermpje schuift vrolijk mee omhoog.