Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik wel handig vind in V9 is “quick controls”

Met 3 eenvoudige klikken heb je de verlichting aan of uitgezet. (Altijd handig als de lichtsensor niet ziet dat het handig om wel je verlichting aan te hebben)

2C1B1163-3AE5-44F4-BD77-E6B495F00FB1.jpeg
 

Attachments

  • 1DDDD0A2-8774-4912-A8D0-8632298D956E.jpeg
    1DDDD0A2-8774-4912-A8D0-8632298D956E.jpeg
    321.6 KB · Views: 40
  • Informative
Reactions: Frabeb
Ook hier v9 binnen (42.2), vanochtend kwam de update melding. Ik heb een MS uit 2013 en de bugs die geïntroduceerd waren vanaf 2018.32+, zijn weer weg.
Hierbij de update info die de classics krijgen (ik heb cold weather en dat werkt ook prima, staat alleen niet vermeldt):
 

Attachments

  • IMG_6665.jpeg
    IMG_6665.jpeg
    343.3 KB · Views: 41
  • IMG_6664.jpeg
    IMG_6664.jpeg
    481.2 KB · Views: 41
  • IMG_6663.jpeg
    IMG_6663.jpeg
    353 KB · Views: 39
  • IMG_6662.jpeg
    IMG_6662.jpeg
    368.5 KB · Views: 36
Last edited:
Wow, dat is vervelend! Ik heb als lucky bastard sinds zaterdagmorgen de versie 9.0. Heb al verschillende keren een route gepland vanuit google maps op de iPhone. Dat ging prima. Kon de optie in de "Kaarten" app zo snel niet vinden. Wellicht werkt een reset van de MCU om je probleem te verhelpen? (2 scrollwieltjes plus rempedaal vasthouden)

Het is al verholpen, tijdelijk glitch kennelijk. Dashcam ook al uitgeprobeerd, feestje!
 
De problemen worden hier groter. Al drie keer gebeld met Service Center, maar grote scherm blijft zwart en inmiddels komen er allerlei foutmeldingen bij. Moet waarschijnlijk hier worden opgehaald...
Klote Karel... wordt toch nerveus als ik zoiets lees... wij hebben hem in dezelfde week opgehaald in Tilburg...
Bij mij zover geen problemen. Ga dadelijk 50 km rijden dus fingers crossed...
 
Sommige routers kunnen dat laten zien per apparaat in je netwerk. Ik heb een Ubiquiti Unifi router en access points, maar Google Wifi heeft het ook geloof ik.
Na jullie berichten gelezen te hebben vanochtend de auto gefactory-reset. Instellingen opnieuw doen maakt me niet uit - maar hou er rekening mee dat je uiteraard je radio voorkeuren kwijt bent, je trip counters en je stoelprofielen. Ook denkt de auto inderdaad dat hij in Fremont is, maar binnen een half uur was dit weer goed.
EDIT: Helaas, 2018.36.2

Uit nieuwsgierigheid. Heb je vervolgens nog een factory reset uitgevoerd en zorgde dit wel voor 42.2?

Mijn navigatie zit nog steeds op de oude versie.. software op 32.4.. Hij heeft enkele maanden terug wel enorme hoeveelheden data gedownload (=/-4-5 gig) maar ik verwacht dat er iets mis is gegaan (want het is nooit tot een nieuwe navi gekomen)

Nu is de overweging: Factory reset proberen of toch afspraak maken bij SEC (ook voor wat wieldopjes)
 
Vanochtend ook 42.2 binnen gekregen en ene kort ritje mee gemaakt. Was even zoeken naar de verwarming voor de stoelen achter ;-). Is heel even wennen naar waar de dingen zaten maar ziet er iets moderner uit. Van de week eens een grote rit maken en kijken wat er allemaal verbeterd is.