Deze reply aan mijn collega is van Tesla Den Haag, mijn collega heeft (zoals nu denk ik iedereen) last van schokkend beeld. Alleen bij mijn collega is het iets erger dan bij mij, beiden M3P uit 2019.
Goedemorgen heer,
Op afstand is de data van uw aandachtspunt bestudeerd en wij zien inderdaad een aantal afwijkingen.
Hiervoor loopt een case bij engineering omdat dit bij een select aantal Model 3 rijders ook gebeurt, het is een firmware gerelateerde aandachtspunt.
Engineering heeft het momenteel in onderzoek en zal in de toekomst met een firmware update uw aandachtpunt oplossen.
Een tijdsindicatie hebben zij helaas nog niet gegeven aan ons.
De afspraak gaat dan ook morgen niet door, omdat de mobile service hier op dit moment niet in kan verder helpen.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u uiteraard te woord!
Met vriendelijke groet,
Tesla Den Haag
Goedemorgen heer,
Op afstand is de data van uw aandachtspunt bestudeerd en wij zien inderdaad een aantal afwijkingen.
Hiervoor loopt een case bij engineering omdat dit bij een select aantal Model 3 rijders ook gebeurt, het is een firmware gerelateerde aandachtspunt.
Engineering heeft het momenteel in onderzoek en zal in de toekomst met een firmware update uw aandachtpunt oplossen.
Een tijdsindicatie hebben zij helaas nog niet gegeven aan ons.
De afspraak gaat dan ook morgen niet door, omdat de mobile service hier op dit moment niet in kan verder helpen.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u uiteraard te woord!
Met vriendelijke groet,
Tesla Den Haag