Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Expert heeft er 3 weken over gedaan om tot het besluit te komen dat een tweede expert een contra-expertise moet doen vanwege de hoge waarde van de Tesla... Staat nog steeds bij de garage dus, zoals ie er 3 weken geleden neergepoot is.
Aangezien ik een goede verzekering heb waardoor ik bijna de nieuwwaarde terug krijg denk ik niet dat ie total loss verklaard wordt. Ik verwacht dit jaar geen nieuws meer. :mad:
Toch nog nieuws gekregen dit jaar, hij wordt gerepareerd.
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Ik heb wel gevraagd of ik de face-lift kon krijgen. Tesla Bodyshop Support, ja die bestaan, is in overleg met de carrosserier.
 
Daar is ie dan en je kunt wel zien dat ik niet bij autovisie werk ;-) Zag net dat filmpje van model 3 in track mode en weet nou hoe dat voelt als ie dwars gaat, de eerste kreeg ik nog gecorrigeerd, de tweede niet meer
http://www.wateenfotos.nl/Asjemenou/MakingscrapofaTeslaModelS.mp4


zoals ik al zei een rigoureuze manier om dit probleem op te lossen:
Vraag!

Als ik de Model S binnen kom gaat bij mij automatisch de itunes spelen van mijn iPhone 6 nadat de telefoon zich verbonden heeft met de Tesla. Er staat dus iets ingesteld als automatische start.

Ik heb alle afstellingen in de auto en in de iPhone nagelopen en kan werkelijk niets vinden om dit uit te zetten.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Daar is ie dan <>
Heftige beelden
Persoonlijk goed van af gekomen?
Ja, geen centje pijn, dit was in mijn vorige auto (fiat punto:eek:) met een paar koprollen heel anders afgelopen. Had dan zomaar de korte verticale afrit van A50 naar A12 kunnen worden. (Aan de andere kant, die was er bij deze snelheid (113 en afremmend op regen) misschien niet in een slip gekomen.) Ik vermoed dat er toch iets vervelends op de weg lag of mijn sottozero's hebben het niet gehouden. (voelde vlak daarvoor al iets "raar rollends" in de bocht ervoor, vandaar remmend op de motor). Er was geen reden dat verder te onderzoeken, all risk moet worden aangesproken.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Deels Off-topic: vanmorgen rond 9u30 was het behoorlijk glad op de E40 tussen Aalter en Gent, niemand leek er zich iets van aan te trekken tot aan de wegversmalling met noodlichten... . Werken? Neen! Iemand een schuiver gemaakt en gewoonweg volledig van de baan de gracht in geschoven. Politie en brandweer waren er al bij. Iedereen paste direct zijn snelheid aan. Ik ook, want ik had AP aan op 125km/u en had al in de gaten dat er iets niet helemaal OK was, de auto had een zweverig gevoel. Dan maar aan 100 verder gereden tot afrit Gent. Bij ons in Ardooie was het niet gevroren aan de grond, bij onze bestemming in Merelbeke was de rijweg een ijspiste... .
Heb ook de Pirelli winterbanden, maar als het echt glad is ben je gezien... .
Krijg dan ook een kramp in mijn maag als ik lees dat er test gereden wordt aan 140 op een oprit/afrit... :eek: Kon meteen al een testexemplaar minder zijn... :oops:

Neh, 't is me van het hart... . o_O
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Deels Off-topic: vanmorgen rond 9u30 was het behoorlijk glad op de E40 tussen Aalter en Gent, niemand leek er zich iets van aan te trekken tot aan de wegversmalling met noodlichten... . Werken? Neen! Iemand een schuiver gemaakt en gewoonweg volledig van de baan de gracht in geschoven. Politie en brandweer waren er al bij. Iedereen paste direct zijn snelheid aan. Ik ook, want ik had AP aan op 125km/u en had al in de gaten dat er iets niet helemaal OK was, de auto had een zweverig gevoel. Dan maar aan 100 verder gereden tot afrit Gent. Bij ons in Ardooie was het niet gevroren aan de grond, bij onze bestemming in Merelbeke was de rijweg een ijspiste... .
Heb ook de Pirelli winterbanden, maar als het echt glad is ben je gezien... .
Krijg dan ook een kramp in mijn maag als ik lees dat er test gereden wordt aan 140 op een oprit/afrit... :eek: Kon meteen al een testexemplaar minder zijn... :oops:

Neh, 't is me van het hart... . o_O
Een "testrit" is niet alleen om te zien of de radio het goed doet...iedereen moet zelf zijn grenzen kennen. Ikzelf zou het niet doen.
Maar ik ga hier niet verder op in gaan. Je kan geen juist oordeel vellen over een situatie waar je zelf niet bij was.
 
  • Informative
Reactions: PeDuvelt
Ja, geen centje pijn, dit was in mijn vorige auto (fiat punto:eek:) met een paar koprollen heel anders afgelopen. Had dan zomaar de korte verticale afrit van A50 naar A12 kunnen worden. (Aan de andere kant, die was er bij deze snelheid (113 en afremmend op regen) misschien niet in een slip gekomen.) Ik vermoed dat er toch iets vervelends op de weg lag of mijn sottozero's hebben het niet gehouden. (voelde vlak daarvoor al iets "raar rollends" in de bocht ervoor, vandaar remmend op de motor). Er was geen reden dat verder te onderzoeken, all risk moet worden aangesproken.
Is dat in die bocht bij Arnhem van de A12 naar de A50 richting Nijmegen, waar de adviessnelheid 70 km/u is?