Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Ruitenwissers maken klappend geluid!

This site may earn commission on affiliate links.
Dag allemaal,

Vandaag heb ik voor het eerst lang door de regen gereden. De automatische wissers reageren goed op de regen, maar zeer regelmatig maken ze een hard klappend geluid. Ik denk dat het geluid komt door het "omklappen" van de wisser aan het begin van de beweging. Er zit een zeker ritme in: ongeveer 5 wisbewegingen achter elkaar is er een klappend geluid, daarna is het weer een tijdje over, waarna het weer begint.

Hebben jullie iets dergelijk meegemaakt? En belangrijker, hoe moet dit worden opgelost?
 
Daniel, ik heb dit ook gemerkt dit weekend in de regen. Zou het kunnen zijn dat de ene wisser af en toe nét te laat start en over de andere heen klapt?
Dat was mijn idee. Ik ga er wel mee naar Tesla binnenkort.