Unit106
Member
Welk emailadres gebruik je hiervoor?Ik heb Tesla er 2x over gebeld en gemaild, ze geven aan dat meer mensen het probleem hebben maar ze er weinig aan kunnen doen - suggestie is om door te blijven mailen...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welk emailadres gebruik je hiervoor?Ik heb Tesla er 2x over gebeld en gemaild, ze geven aan dat meer mensen het probleem hebben maar ze er weinig aan kunnen doen - suggestie is om door te blijven mailen...
Klopt, het vreemde is dus dat sommige facturen (zoals de aankoop factuur) goed op BV naam staan maar andere (zoals SUC en FSD facturen) de BV naam missen. Plus het probleem dat SUC facturen na 1 januari niet meer te downloaden zijn (in elk geval voor mij en meerdere anderen).Hoe kan je dit vermijden? Ik neem aan dat jullie online besteld hebben en het zakelijke formulier hebben ingevuld met BTW-nummer en bedrijfsnaam? Indien ja, dan is het toch onaanvaardbaar mocht dit mislopen.
Precies datzelfde had ik ook. Auto 'gewoon' op de BV maar Auto Pilot en SuC op privé. Weken achteraan moeten zitten.Klopt, het vreemde is dus dat sommige facturen (zoals de aankoop factuur) goed op BV naam staan maar andere (zoals SUC en FSD facturen) de BV naam missen. Plus het probleem dat SUC facturen na 1 januari niet meer te downloaden zijn (in elk geval voor mij en meerdere anderen).
Gebeld? Welk nummer en welke menukeuze, als ik vragen mag?begrijp het niet goed, , hier helemaal geen probleem , besteld in december 2019 , bij mij ook op privé, daags nadien gebeld, werd meteen aanpast naar de vennootschap ( credit nota privé werd opgemaakt, nieuwe factuur op vennootschap ) en ook alles duidelijk in mijn account weergegeven .
Op 8 maart heb ik de FSD optie besteld , via de site van tesla. Op de site van Tesla kon ik ook vrij snel/direct de factuur downloaden. Echter deze factuur staat op mijn privé naam en niet op de naam van mijn BV.
Ik ben nu al ruim een maand bezig een factuur op naam van mijn BV te krijgen. Ik heb diverse keren met sales en deliveryNL gebeld. Ik krijg alleen maar te horen dat ze het door geven aan de financiële administratie en nooit een indicatie wanneer ik een correcte factuur kan verwachten.
Ik heb ook diverse mails gestuurd. Echter daar krijg ik nooit antwoord op.
Ik vind dit zeer onprofessioneel en krijg het idee dat je als bestaande klant niet meer telt (dat had ik eerder ook bij service)
Heeft iemand nog een tip of een telefoon nummer hoe ik de financiële administratie van tesla kan bereiken?
Ronald
Vandaag kreeg ik een mail van customer support dat het probleem met het downloaden van SuC facturen na 1 januari is opgelost. En inderdaad: de downloads werken weer! Alleen ze staan nog steeds op prive naam ipv BV - hopelijk wordt dat binnenkort opgelost.
Zeer frustrerend, ik weet hoe het voelt, zie ook mijn eerdere posts. En anno 2021 dus nog niet meteen ok, zo moeilijk kan dat toch niet zijn zeg!Heeft Tesla uw probleem uiteindelijk in orde gekregen ? Ik heb zelfde issue; na ettelijke mails, telefoons, aangetekende brief,... zijn we intussen 7 maand (!!) verder, en nog steeds zijn de Supercharger facturen van Tesla niet in orde. Bijzonder vervelend... Bij élk ander ietwat professioneel bedrijf raakt zo’n verkeerde facturatie makkelijk opgelost, niet bij Tesla :-(
Tip: In je Tesla account op de plek van je eigen naam de bedrijfsnaam invoeren.
Is het een optie om niet te betalen ipv te vragen om een juiste factuur?