Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Premium Connectivity en roaming kosten

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en kan hopelijk ook snel gaan genieten van kilometers in de nieuwe bestelde Tesla, maar ben nog op zoek naar een antwoord op een vraag mbt Premium Connectivity.
Meer bepaald vraag ik me af hoe die dienst omgaat met roaming kosten in bvb Zwitserland. Wij gaan bvb graag skiën in Zwitserland en ik vraag me af of je bij het nemen van Premium Connectivity gebonden bent aan extra roaming kosten als je Zwitserland binnenrijdt of niet.
Kent iemand van jullie daar het antwoord op?
 
Ik ben achter dezelfde info op zoek. Mits ik hier op het forum niets van vind zullen er geen roaming-kosten zijn denk ik.
Wat is jullie ervaring met het premium connectivity pakket? De moeite of overbodig in de Benelux.
 
Er zijn geen aanvullende roaming kosten als je een Premium abonnement hebt. Gezien de voordelen zou ik persoonlijk altijd een Premium abonnement nemen. Maandelijkse kosten zijn relatief laag en je hebt er best wel voordeel van.
Kan ook voor enkel 1 maand aangezet worden.

Door de wijziging van mijn werklocatie, heb ik er momenteel echt geen behoefte aan. Ik luister naar de DAB radio, rij langs binnenwegen 25 km naar mijn werk, ik rij nooit te hard en heb dus geen behoefte aan flitslocaties, surfen doe ik niet in de wagen, als er uitzonderlijk verkeersproblemen zijn, past de route zich automatisch aan…
Als we op vakantie gaan, activeer ik het voor een maand.